Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

JAg kommer inte ihåg hur det var sist. Jag är i v 12 nu. Så har jävla foglossningen börjat göra så jag har svårt att sova på nätterna, jag vaknar en gång i timmen och måstevända på mig för att det gör ont, så gör det ont och det är svårt att soman om och jävla skit.
    Med tuttbitaren kommer jag ihåg att jag blev spyfärdig av del lukter, som kaffe och mint ganska långt fram i graviditeten, typ vecka 20. Men så här illamående som jag är nu kan jag inte minnas att jag varit förrut.

siamusen skrev 2008-10-29 12:18:30 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-29 12:17:05 följande:Fan vad jobbigt Hur manga veckor är du i nu och hur länge brukar det halla i sig?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

Tack! Känns jätteskönt och intelika stressigt längre!

siamusen skrev 2008-10-29 15:36:58 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-29 15:28:06 följande:Grattis
  • gutegirl

Oj, det lät jobbigt. GÖr som siamusen!

LickMeUp skrev 2008-10-29 16:25:58 följande:
    käkat lunch med min superdeffade kompis. snacka om att ja får ångest. hehe.. fast hon har inga barn och ingen gubbe heller, utan har bara tid till sig själv och sin träning.nu sitter jag och funderar på om ja ska sparka igång mig själv och köra ren kur cambridge i nån vecka. måste bryta alla jävla dåliga mönster
  • gutegirl

Jag tror hon behöver en hiss .

LickMeUp skrev 2008-10-29 16:36:10 följande:
    varför är du nere? *nygger en trappa åt musen så hon kan gå upp*
  • gutegirl

HAr han inga nycklar?

siamusen skrev 2008-10-29 16:55:50 följande:
    16.55 och proppen är fortfarande inte hemma. Han kommer bli jâvligt arg om jag inte öppnar dörren men pa nagot sâtt maste han ju lâra sig eller är jag fôr hård?
  • gutegirl

JA, det tror fan det!!
    Nu ska jag hämta tuttbitaren.

siamusen skrev 2008-10-29 16:58:18 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-29 16:56:15 följande:Jo, men jag tänker inte öppna at rörmokaren och det har jag sagt.Trött pa att proppen alltid säger att han ska komma hem en viss tid och hjälpa till med bla blabla och sedan dyker han inte upp.
  • gutegirl

Åååh greys!!

MissKaos skrev 2008-10-29 17:20:34 följande:
    Det är mörkt. JAg borde koka mat.Det är Grey´s ikväll.Denna veckan går jag ner i tid på jobbet, skönt Sovmorgon imorgon minsann!
Svar på tråden dårt asöires setuG