• Pynta

dårt asöires setuG

Godnatt Mus

• Pynta

Garageänkan skrev 2008-12-20 13:31:57 följande:

Idag ritade LillM en krabba. Jag tycker faktiskt det liknar en krabba, annars brukar det mest vara en massa streck och trassel typ. Finns i mitt galleri. Jag visste inte ens att han visste vad en krabba var.
    Det var en mycket fin krabba.
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-20 16:18:21 följande:

Åh, ja ja såg det på TV! Det är rätt häftigt..
    Faktiskt!
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-20 16:06:55 följande:

Vad säger ni om nattens dröm? Vi hade lyckats pilla in ett par skor till bebisen i magen (fråga mig inte hur). OCH fått på honom dom. Sen sparkades han, så jag ville ta av dom förd et gjorde så ont.. Tror ni beben var vild och sparkades  i natt??? Eller, hade jag lite förärkar? Eller var det bara en knasig dröm? Eller är mitt psyke på väg att tappa greppet?
    När var det det var sagt att bäbis ska komma. Ganska så snart, va?
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-20 16:27:30 följande:

v38 idag.. Så imorgon, eller om 4 veckor.. (BP 9/1)
    Ok. Vilken dag som helst, alltså.
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-20 16:43:52 följande:

Yes! MEn visst vart det en helknepig dröm? Dessutom vet jag vilka skor det var för jag har fått ett par i strl 20 av en kompis, knallröda PAX. MAn såg tom sulans mönster genom magen när han sparkade. Undrar hur f-n vi fick in odm och på dom -och varför vi inte kunde ta ut dom igen? JAg blev tom lite orolg för att föda honom med skor på *asg* ( i drömmer alltså..)
    Det sägs ju om vissa att dom dör med stövlarna på, så varför då inte födas med skorna på ?
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-20 19:10:38 följande:

KarJac skrev 2008-12-20 19:01:08 följande:
    Nej men menar du Dessutom har han mage att säga att "det âr dina klappar du ska köpa för jag har redan köpt fran mig". Och sedan blir han arg nâr jag sa att "varför klagar du då nâr det âr mina saker, jag köper vâl vad jag vill eller inte vill iom att du redan köpt dina klart". Nåvâl, han lider av nagot slags komplex tror jag.
    Och vad svarade han på detta fullt logiska resonemang?
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-20 19:48:35 följande:

Pynta skrev 2008-12-20 19:45:10 följande:
    Han blev arg och började skrika om nagot helt annat som vanligt. Tror han bara ville vara arg sa det är bara att skita i honom nâr han âr pa det humöret
    hm...
Svar på tråden dårt asöires setuG