Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-13 13:49:00 följande:
    Japp, men det funkar inte.
    Bajsar han som han ska? Jag har förstått (och nu blir jag en sån där FL-mamma som inte ens är mamma ännu....) att det är lättare för bebisarna att bli förstoppade mm av ersättning.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 13:56:02 följande:
    Men ere asså Marabou 100- elelr 200-gramskakor med lakrits vi snackar nu? När kom de???
    Nej, nej, den finns inte i sån', och jag misstänker att den här "dubbelbiten" som jag ägnat två dagar åt att snaska i mig kanske blir den sista jag får.
  • Fröken Sophia

Har precis haft budgetsamtal med min chef inför nästa år.

Vi satte 0 kr.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 15:41:44 följande:
    Ereensåndärinvandrarsjåkkla??
    Nej absolut inte. Det är Marabou chock-o-licious Mjölkchoklad med lakrits.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 15:38:11 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-202/m38201518.html

Josåatvahettere. Min fd. sambo (X) hotade mig med att gå till frun till den man (Y) som jag hade en kort, men ack så passionerad kärlekshistoria med strax innan vårt förhållande kraschade.

Jag lyckades avvärja, men kunde inte undslippa att han sökte upp den här mannen på hans jobb och satt i 1,5 h och frågade ut honom om var vi hade träffats, hur ofta, vad vi gjorde, om vi hade haft sex (vilket vi inte hade haft faktiskt).

Jag tyckte faktiskt inte då, och inte nu heller, att det var X's sak att tala om för Y's fru att han hade/hade haft ett förhållande med mig.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 15:46:24 följande:
    Aha. Kolla mailet nu!!
    Har inte fått nåt' på mailen.
  • Fröken Sophia

Gaaaaaah! Godmorgon!

*har foglossning*

*gnäller*

Idag regnar det

Men jag ska fika med en kompis i eftermiddag! Och så ska jag gå hem tidigare om jag kan. Det blir bra!!!!

• Fröken Sophia

Jag tycker Rufus är coolaste, Gaston är nog enklaste på svenska och Klåvis är sötaste namnet!

• Fröken Sophia

Gaaaaah igen. Jag är nog förkyld förresten, eller håller på att bli, känns inte som den vanliga gravidnästäppan idag.

Svar på tråden dårt asöires setuG