Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-05 12:24:22 följande:
    Har jag ju inte.SNITTATS och da far man ingen mage har jag lâst pa fl
    -det är ju bara om man snittar före v. 32. Juh!
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-05 18:09:47 följande:
    Tänker testa imorgon och är det pos. så ska jag fota och göra ett farsdagskort. Annars får han en rakapparat. Nu ska jag softa med familjen. Tjippeli på er.
    och om ag gav spargel ett kort på ett + på... så tror jag inte han skulle bli så glad...han var och hade sitt obligatoriska kuratorssamtal igår inför sterilisering.
  • Millimina

..annars kunde ju jag i morsdagspresent ha fått en sterilisering... DET hade man säkert blivit jätteglad över!

• Millimina
    siamusen skrev 2008-11-05 21:57:42 följande:
    Usch, vad ledsen jag blev nu. Min kusin skickade just en bild pa min moster och morbrors grav. Inte sett den förut.

Vad hände med dem?
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-11-05 22:18:15 följande:
    Min morbror fick strupcancer för massa ar sen och blev frisk men kunde inte äta eller nagot ordentligt. Djupt deppig och svälte sig själv till döds i princip. Dog i sömnen hemma och min moster hittade honom. Samma sommar fick hon ont i ryggen och madde allmänt kasst. Hade inte velat ta i tag i det innan för hon var skraj men det visade sig att hon hade lungcancer, magcancer och nagon cancer till. Skulle precis bôrja behandlas nâr hon dog av en propp i lungan. sa min kusin blev föräldrarlös pa bara nagra manader

Är så gråtig idag. Undrar vad det är med mig!? Stackars din kusin! Så jobbigt att behöva förlora sina föräldrar till en så hemsk sjukdom!!

• Millimina
    DCLXVI skrev 2008-11-06 13:30:35 följande:
    Själv har jag en väska i penis-skinn. Den är bra tycker jag.
    Åh, det tror jag att jag ska göra mig en nu.

Tror ni det blir bra med en prototyp i antingen vanlig galon, svart eller vit, eller ska jag ta det mer mjuka men krokodi/orm-imiterade? Vilken size?
  • Millimina

Sen ska jag ut och ta en liten bit från många!

Ska jag vara den onda och ta från goda, snälla män som man hade velat klappa penisen på, eller ska jag vara den goda och typ ta från torskar och våldsverkare??

• Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-11-06 13:38:38 följande:
    Läppstiftsstorlek i rosa galon.
    Asch, har ju bara svart och vitt. Sen blir det så attans pyssligt i den lilla-lilla storleken.. hm..
Svar på tråden dårt asöires setuG