• Pynta

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-20 21:42:04 följande:

Pynta skrev 2008-12-20 21:39:13 följande:
    franska och engelska
    Skit!

Annars hade du kunnat slänga av honom här hos mig. Gamla Pyntan kommer snart att drabbas av PMS och då är hon inte så jävla gullig, inte. * Djävulsgubbe*

Hade han inte kunnat göra sig förstådd ( inte så många i sverige pratar franska trots allt ) hade han blivit heeelt beroende av mig! Moahahah!! Han skulle tillbe dig resten av ditt liv efter det besöket.
  • Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-21 12:00:11 följande:

VIsst är det härligt? Jag väntar på att dottern ska vakna så vi kan gå ner till stan och handla julklappar Jag ska ta med min dramatenvagn Orkar inte bära en massa kassar!
    Låter som en trevlig syssla.

Själv har jag just petat i mig en alvedon( Är sjuk igen) ska stoppa Parvel i overallen och gå en sväng med hunden. Jag fattar inte hur folk orkar med både småbarn och hund 24/7.
  • Pynta

Garageänkan skrev 2008-12-21 14:55:41 följande:

Har röstat på Z nu. Jag har ett köttigt skavsår på hälen. Vill nån ha det i julklapp?
    Nej tack.
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-21 23:23:55 följande:

*äter dammsugare fran ikea*
    Mums så gott! Har haft en period på några månader nu då jag har haft fullkommlig dille på just dammsugare. Har aldrig tyckt om dammsugare förr om åren, men så helt plötsligt drabbades jag av ett sug... och jag är inte ens gravid. Mina favoriter kommer från Godbiten. Nog det billigaste märket på hela marknaden, så billiga att jag vid varje tugga förväntar mig att sätta tänderna i en plastbit eller annat skräp. Men goda är dom!
  • Pynta

Suri skrev 2008-12-21 23:27:01 följande:

Men är inte det här WT-tråden? *smäller till Millis med paketpappersrullen 30m inköpt på coop*
    * Som den goda hustru jag är smäller även jag till Milli. En cooperativ smäll, alltså *
  • Pynta

Millimina skrev 2008-12-21 23:21:58 följande:

Jobbet är ditt. Skål, tamigfan!!!
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-21 23:36:40 följande:

Suri skrev 2008-12-21 23:28:23 följande:
    Vi med. Inte samma Ikea dock och jag tror ocksa det stavas med versaler men min dator âr bâng sa jag skiter i det.
    Vad gjorde ni där, köpte julmust?
  • Pynta

Millimina skrev 2008-12-21 23:38:54 följande:

Vi surikater kan hålla lite av varje. Tex tal, låda, klaffen, löfte, tider, i, av och om samt, sist men inte minst, en tumme.
  • Pynta

Suri skrev 2008-12-21 23:46:16 följande:

Jag kan inte ha BH för då får jag mjölkstockning. Så nu har ajg något slagt amningslinne på mig. skönt. MEN va fan. Tuttarna klibbar ju ihop!!! Deet är obehagligt, klibbigt... Hua. Kan man typ ta babypuder eller vad ska jag göra? det blir svettigt också ju... Vd gör man när man ahr stora tuttar som klibbar ihop? Vänjer man sig?
    Glidmedel?
Svar på tråden dårt asöires setuG