Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos
    Chilimon skrev 2008-11-07 13:56:16 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-163/m38074726.htmlMitt fl kanske är segt, men alla kaos inlägg finns kvar och tråden är stängd för svar
    HA!
    Nu är den det.. Fattar inte ngt, för nyss var även moddisens  svar borta..

Nåja, nu ska jag hem och laga fluff.

BELLA!!!
    Blir min tårta bra?
    mjölkchokladfluu + lite mörkchoklad på tårtan + garneras med björnbär+ lite riven mörk choklad

i tårtan (båda lagren) hallonfromage med massor av björnbär

(¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Chilimon skrev 2008-11-07 14:03:28 följande:
    VA FAN JAG ÄR JU HUNGRIG!!!*vill inte ha fullkornsbulgur längre*
    Du skulle ju äta bulle?

BYE! AJ ÄM OFF!
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-07 15:41:28 följande:
    *tycker att det verkar dumt att alla får varningar i en av TD's trådar*
    Skitdumt.
    Det märkliga är att in0te jag har fått någon? *känner mig speciell och utvald*
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-11-07 15:41:41 följande:
    Haha,lite mafiosovarning.Vilka har du kontaktat dena gång?Juggemaffian eller HA?
    Fl´s moddisar?
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 18:58:11 följande:
    Rajeri rajera... jag har citronsås på fisken
    JAg lagar potatisgratäng. Tänker panera och steka torsk till. Och servera romsås. Fungerar det eller?
    Har lagt ihop tårtan nu. Hallonmousse med björnbär och hallon i. Björnbär är så stora så tårtan blebv ojämn. Fick stoppa i hallon oxå, den blebv lite plattare iaf. Chokladfuff på kylning. Och ett helt paket björnbär till som ska ligga på tårtan imorgon.. 
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 19:06:05 följande:
    Gott med tårta! MEn panerad fisk till potatisgratäng låter lite mycket, det blir ganska mycket fett i fisken och ganska mycket fett i gratängen. Med romsås till hade jag satsat på kokt eller bakad potatis. Men det är jag det
    Ja, jag hade tänkt köpa lax. Men sen kom kön till fiskbilen och mitt jädrans pass jag skulle köra ivägen. Så det fick bli torsk.. Ska panera den i Sesamfrön, det känns inte lika fett iaf.. Får duga. Det är det som finns..

Satan vad jobbigt det var att köra spin/ton idag. Det var ta mig tusan sista gången innan bebisen har kommit ut som jag instruerar det. Tror jag. Det var rätt skönt oxå ifs..

Vi har inte någon god efterätt idag. Inte ens godis

..vänta.. POPCORN!! *lycklig preggofant* JAg köpte ju två trepack med micropop i Ullared, åh vad jag är klok ibland!!
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 19:10:38 följande:
    Åh, det lät gott med sesamfrön! JAg åt flundra panerad i kokos för ett tag sedan, det låter skumt, men det var skitgott!
    Hm, kokos? Ja det låter knepigt..
    Oskalade semsafrön + lite ströbröd + en massa kryddor är väldigt gott.. GubbStrutsen ahr varit i skåneland på jobb, han borde komma vid 20 -då ska vi få MAAAT!
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 19:13:12 följande:
    Nice med fiskbil förresten, det har jaginte sett sedan jag var liten.
    Har flera att välja på tom.. En mellan jobbe toch hemma som har mkt bra fisk. Här i Göteborg finns det en typ i varje hörn... Mkt bra!
    Pynta skrev 2008-11-07 19:15:07 följande:
    Ska gå och hämta min pizza. Sedan kommer något historiskt att ske. Jag ska för första gången ha mitt barnbarn hos mig över natten och en bit in på morgondagen. Hans mor ska på fest. Skål tamigfan!
    ÅH, så KUL!
    Du bor inte i Göteborg va??? Isf kan du få vara Flmor åt mitt barn. Jag har exakt 0 barnvakter härnere.
  • MissKaos
    Trailer T skrev 2008-11-09 11:50:28 följande:
    Är det någon som har ett bra recept på kladdkaka?
    JA! Jag
     Köp en ögonblink choklad -receptet på baksidan..UNDERBART!! Eller så kan du få det av mig.. MEn du måste ha riktig choklad att smälta i ändå, den sak vila i kylskåptet övernaten. MEn fasiken vilken god kaka det blir!!
Svar på tråden dårt asöires setuG