Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:06:11 följande:
    Alltså jag förstår inte mig på er. Ni är nog bara avundsjuka på Chili
    Nähä,gillar inte sådana där romantiska fjantdikter.Seriöst alltså. 
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:17:30 följande:
    Nähä. Nej i vissa fall kan det ju bli för mycket, det är sant.Hur ska man göra för att få dig på fall då
    Hala fram STORA plånboken!

Närrå.Jag faller för mindre poetiska kärleksförklaringar.Hellre ett roligt rim eller något i en komisk anda.
  • Tant Greta
    jamex skrev 2008-10-28 14:31:08 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-28 14:29:06 följande: o, ljuva tant greta, kan du falla för mig, den runa o feta...jag kan tjänstgöra som din personliga kamineller bjuda dig på jos av apelsin.bara du tittar på mig en stundannars kan jag inte sova en blund
    *faller*
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:34:02 följande:
    åhhh greta du underbara hetajag kan inte vänta på att dig få hämtaoch köra iväg till en platsdär du kan få dig en rejäl sats
    Haha...preciiis så fick sambon mig på fall.
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:36:46 följande:
    verkligen
    Mmm...
    Not!

Första smset var faktiskt väldigt fyndigt och roligt.Och oväntat.Då vi aldrig hade träffats innan.(Han är kompis till en kompis  som ville leka äktenskapsmäklare)
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:44:20 följande:
    Ok, och det har ju lyckats så länge i alla fall Första sms:et från surfer löd : "tänker på dig..." det gjorde i a f mig glad...
    Det där funkar på mig också,varför krångla till i onödan som Chilimannen..
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-28 15:10:58 följande:
    Hejhej!jag träffade cocken, jag var full som en alika, hånglade med honom i en bastu, gick sedan hem och knullade hans rumskompis.Haha! Något att berätta för barnen va?
    Din story vinner!Inte nåt romantiskt tjafs där inte
  • Tant Greta
    jag vill också ha nakenbilder på kutryggige chilimannen!!
  • Tant Greta
    Chilimon skrev 2008-10-28 20:44:53 följande:
    Ni kan få det imorrn Ska jag lägga ut den där dicken är censurerad så länge? (om inte sambon kommer såklart)
    Ja!!!
    Var det han?Det fattade jag aldrig..
  • Tant Greta
    Chilimon skrev 2008-10-28 20:48:28 följande:
    Är jag ursäktad eftersom jag kräver att han ska ha bar överkropp när vi ses?
    Han är tom ursäktad för att han skriver en massa romantiskt dravel,tar tillbaka det jag skrev tidigare idagFlörtFlört
Svar på tråden dårt asöires setuG