Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-09 12:30:46 följande:
    morning!
    Mårgon.
    Nu har mina paranteser åkt hem.
    Mamma hade med sig gammla bebiskläder som jag hadde. JAg hoppas hon inte blev ALLTFÖR ledsen att ta med det hem igen.. Funderade på att behållit ett par söta stickade bebissockar som MIN mormor har gjort. Kunde ju vara lite kul kanske..
    Annars är en 35 år gammal overall inte SÅ intresasnt när man har råd att (och redan har) köpt en ny.. 
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-09 12:34:57 följande:
    nej, har du nog râtt i Vi fick saker av svârisarna, fast bara lakan och sant, som vi inte hade hjärta till att säga nej till. Aldrig använt dem dock.
    MIn svägerska vill eju pracka på mig en 15 år gammal fårskinnsåkpåse "den är kemtvättad"... FAST att vi har fått ett nytt fint fårskinnsfäll av mina föräldrar.. Som ligger i vagnen nu! Ett krulligt, fint riktigt lyxigt..
    Nä, svärmor kommer säkert komma med konstiga gejjer. Hon köpte dukar hit en gång. Asfula. MEn hon såg själv när dom var upppackade att dom inte passade alls.. (tom strl var fel!) Fattar bara inte varför manköper sådant till folk..
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-09 12:40:03 följande:
    Pissig smak?Jag fick dyra och GRÄSLIGT fula statyer av kartong av mina svärisar en gang. En annan gang fick jag ett tant paraply Fast paraplyt har vi iofs i bilen till mamma när hon är här.
    Mjae, men hon är över 70. Jag har inte fyllt 35. HUR skulle vi kunna ha samma smak?
    Jag fattar öht inte varför man köper saker som folk inte vill ha som ska vara framme. Bättre med choklad/ljus/Servetter/vin/böcker typ.
  • MissKaos

Det kommer ju ALLDRIG att var fel att komma med en flaska shysst Champange tex.. OM man vill ge ngt lyxigt.. IAf inte till mig.

• MissKaos

ÅHH!! Tårtan igår blev kalasbra *äter lite rester*

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-09 12:44:48 följande:
    Japp. Maken säger dessutom alltid att de ska köpa en bok till mig när de fragar men det gör de aldrig.Tror de köper saker deras dotter skulle gilla, men vi är otroligt olika sa det funkar inte.
    Nä, ofta är det ju så.
    Svärmor köper nog saker HON skulle gilla. Eller så. MOrsan köper saker jag ber om oftast. Alt vin. Eller, ja vi fick en kylväska med tillhörande termosmuggar + termos en gång. OCh två filtar som vi skulle ha på balkongen. Filtarna ligger i soffan och kylväskan har blivit använd så..
    Svägerskan köper ofta prydnadsgrejjer. Skitfina saker, bara det att jag gillar att välja sån´t själv...
  • MissKaos

Vad GÖR alla idag?
    JAg borde göra ngt känner jag. Inte bara sitta här. Ringde en massa folk igår som jag inte han prata med pga att vi hade gäster. Borde gå och ducha. Det regnar och är genomgrått ute. Borde eg ta och åka ner till gymmet eller så, ja inte bara sitta här inne hela dagen. VARFÖR orkar man itne ta tag i livet ibland? VA?

• MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-09 13:49:30 följande:
    Tuttbitaren fyller år och är hos sin pappa, hans storasyrra ringde och sa att hon inte pallade att komma hit och fira honom ikväll när han kommer från sin pappa och jag känner mig deppig. Vi blev osams. Så ringer hon sedan och säger att "Ok, jagkommer för jagmåste hämnta mina kläder".  Bajs. VI ska snart ut på promenad i alla fall och handla lite tårtsaker, jag ska göra Harry Potter-tårta till honom.
    Trist.
    HUr gör man en HArryPotter tårta?
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-09 14:01:12 följande:
    Jag ska göra hans huvud tänkte jag. KOmmer bild i bloggen sedan.
    *väntar*
    Pynta skrev 2008-11-09 14:01:20 följande:
    Jävla skitsöndag.Uschochfyochtviochblä!
    JOpp.

Jag bråkar lite i en tråd om att bada under förlossningen. Varför äar folk så jävla trångsynta? OM en kvinna är blyg och vill bada med bikini på varför har man åsikter om det? Det spelar väll INGEN roll, känner hon sig trygg och nöjd så är det väll bra eller?
Svar på tråden dårt asöires setuG