• DCLXVI

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:35:14 följande:
    Kanske inte heller var så jävla begåvat att sluta med anti-depressiva just den här galet jobbiga hösten heller....

Förmodligen inte. Men men... jag slutade i somras och känner ibland att det kanske inte var så smart, men jag kämpar på.

Inne i en rätt jobbig period nu när pappa ska göra allt, ibland när Skrutten är lessen vrider han sej ur min famn och skriker "inte mamma!!!" känns som om han hatar mej... jag blir väldigt anti då och får lust att bara gå härifrån.

If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:45:55 följande:
    Måste kännas tufft ja. Peppar peppar ta i trä så duger fortf Ego och jag lika bra (illa).
    Ja ibland känns det riktigt jobbigt, men jag är så dålig på att prata om sånt och ta stöd av andra. Tyvärr, för det är egentligen bästa hjälpen.

pepparkakskola
  • DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 11:08:05 följande:
    Du får gråta ur dig i tråden precis som jag gör.
    Ja jag får göra det nästa gång det känns jobbigt.

Meh, varför kan inte jag byta avatar!? Jag bläddrar fram en ny bild, öppnar, trycker på spara och - iinget händer!!! *arg* Går inte heller att lägga in nya bilder i galleriet...

julgransfot
  • DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 11:27:06 följande:
    Ok. Jag börjar:Ernst K - would you do him?
    No way!!

TT - är det du som ska gestalta arapapappapapapa i år?? *gissar hejvilt*
  • DCLXVI

HUR FAAAN I HELVETTE ÄR MAN FUNTAD OM MAN BINDER EN HUNDJÄVEL UTANFÖR HUSET I ETT HYRESHUSKVARTER SÅ DE DEN STÅR OCH SKÄLLER TIMME PÅ TIMME???

Ligger ett "privat" hyreshus strax bredvid vårat, de har en liten innergård.... där tycker visst en av hyresgästerna att det är alldeles ypperligt att ha hunden hela eftermiddagen. När jag försöker sova...

glögg

Svar på tråden dårt asöires setuG