Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

Min chef vill göra mig övertalig istället för den som varit sist in

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Fåret Shaun

För att jag varit föräldraledig (fick inte komma tillbaka under hösten). De som jobbar nu känner eleverna. När jag började på skolan var det i januari, sen kommer det nya elever varje år. Eleverna byter klasser mm

• Fåret Shaun

Hade fackreprensentant med jobbar som elevass. Men vi visste inte detta innan, vilket gjorde att jag och hon från facket satt som frågetecken

• Fåret Shaun

Jag kunde bara två dagar då Agaton inte var 1, och J inte kunde/ville vara hemma heltid

• Fåret Shaun

Hur kan elever byta klasser mm

Sommar vik

Alla nya som kommer i augusti

Argumenten skulle betyda att man inte kan ta in vikarier, eller byta klasser, eller få in nya elever

• Fåret Shaun
    Pelargonen skrev 2008-11-14 21:06:56 följande:
    Jag förstår inte riktigt vad du menar men ditt fackliga ombud kan ju titta hur LAS-tiden ser ut er emellan samt vem som borde få gå. Vad sa facket under mötet?
    Chefen kommer att trycka på att eleverna behöver personalen som de redan känner
  • Fåret Shaun
    Pelargonen skrev 2008-11-14 21:10:14 följande:
    Fast det har han inget stöd av i lagen så det kan han trycka på bäst han vill tycker jag.
    Jo det finns en liten lucka om att eleverna bästa ska komma i första hand och jag jobbar på särskola.

Hon kommer även att göra två grundskollärare övertaliga som är hemma föräldralediga
  • Fåret Shaun

Hade vi vetat vad som skulle komma hade vi förbett oss annorlund, men vi trodde vi skulle tjafsa om mina tider och att jag har rätt till att vara föräldraledig 1dag/veckan. Men då släpper chefen detta så vi satt som två frågetecken

• Fåret Shaun
    Suri skrev 2008-11-14 22:53:08 följande:
    Jag fick en utskällning av min dotter idag för att vi inte skickat paket till den där "snälla tanten i Paris" Det är ingen ordning på mig...
    tur att inte Sune skällde ut dig
Svar på tråden dårt asöires setuG