Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

DLCXVI: sjukt snygg!

• Garageänkan

Hej alla glada. Imorse var det panik. Den som skulle öppna på jobet hade fått diabetes anfall och jag måste åka i ilfart på jobb men jag har ingen nyckel men det ordnade sig iaf som tur är... Så jag har varit på jobb sen 06.45 tills nu. Sucka.

• Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-21 19:43:02 följande:

Vi har precis käkat kalops.
    soft
  • Garageänkan

Jag är svinigt trött. Imorgon ska jag oh M ha träff i en park med hans dagiskompis och hennes lillebrorsor som är tvillingar... Om jag orkar ur sängen alltså. Fan va slut jag är, skulle gott kunna somna nu på en gång på allvar...

• Garageänkan

Jag vill ha chips. Och julmust. KB hittade ingen julmust så jag fick pepsi istället. Det är fan inte OK. Han ska till Martin och spela Nintendo Wii. Jag vill också. Men jag mår för illa och sov på soffan så KB hade köpt läsk och snacks och skrivit en lapp att han kommer hem senae är hos Martin och spelar Wii... Nästa helg är vi helt barnfria. Vi ger bort LillM redan på torsdagen. Han kommer hem på lördagen. Han ska bo hos farmor och fira LillaJul. Det är en finsk tradition av första advent. Baka pepparkakor och sätta fram lite julpynt, hur skönt som helst. KB och jag ska och kolla på grabbarna i Last Summer Sins. Vem är det som bjukkar på godis? Vad snälla ni är

• Garageänkan

Fan va heders du är! Nu skall jag rösta.

• Garageänkan

Idag var KB i tidningen, firman han jobbar på är den som det går bäst för på andra plats efter PAF, ni kanske vet de som gör internetpoker osv.

Hursom så var det en bild på KBS chef som bjöd alla anställda på tårta och så var det bild på dem när de stod ute framför firman och alla bilarna osv då sade lillM:
    Oj ! Pappa! oj! Pappas stoooja bil! Oj! pappa får tårta! Gubbarna också få tårta dom är också hungriga!

Det var en så klockren kommentar

• Garageänkan
    Ickan skrev 2008-11-22 21:06:28 följande:
    Nu blev jag sugen på tårta... kul för lillM att se pappsen på tv
    Nej tidningen
  • Garageänkan

Trailer T skrev 2008-11-22 21:23:45 följande:

Gja dircker nvi och harr dätt bra Vi har planerat att skaffa ett till barn men nu börjar jag bli orolig att jag ska vara gravid..Är osäker på om jag verkligen vill ha fler barn
    Jag är också osäker, men nu är det som det är
    Jag får gilla läget bara.
Svar på tråden dårt asöires setuG