Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-22 21:41:22 följande:
    *har satt i mig en väldigt väldigt stor blåbärssmoothie* Den ska väl få stopp på mina magbekymmer iaf!!
    shit va gott! Mycket nyttigare än mina chips och pepsi... SKicka hit lite
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-22 21:43:47 följande:
    Trailer T skrev 2008-11-22 21:43:08 följande: Ok, men känner inte alla lite sa där inför en graviditet?
    Asså, hmmm... Jag tänkte förut att det är inte alls läge att skaffa barn, då kom LillM på posten, det var verkligen inte läge. Nu är det inte läge igen känns det som och så blir man preggofantisk. Men, sen började jag och KB diskutera, det är fan aldrig läge att bli preggofantisk så det är bara att gilla läget. Man kommer alltid på något som inte "passar" typ, jobbet, annat, renoveringar, trotsiga syskon osv osv. Skulle det inte blivit för oss skulle det aldrig varit läge och vi skulle varit helt utan barn...
  • Garageänkan

Trailer T skrev 2008-11-22 21:51:33 följande:

Moderkakan ville inte lossna och jag fick en störtblödning,det var 2 barnmorskor och n läkare som nästan saqtt på min mage..Nära att jag fick akutopereras..Förlorade massor av blod..
    Oj shit! Tur att två förlossningar inte är likadana. Du skall verkligen ha otur om det händer något så traumatiskt igen... Förstår verkligen att du velar vännen!
  • Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-11-22 22:02:10 följande:
    "Är det farligt att ha sex när jag är gravid? Tänk om han kommer åt fostret?" "Är det farligt att ha oralsex när jag är gravid? Tänk om jag får nån sjukdom?" "Är det farligt att använda syntettrosor när jag är gravid? Tänk om jag får svamp?" "Är det farligt att ha bada när jag är gravid? Tänk om jag får in klor?" "Är det farligt att andra har sex när jag är gravid? Tänk om jag blir avundsjuk och barnet känner det?"" *hjälpsam*
    "Ser bebisen snoppen, kan den ta skada av samlaget"
    " Kokar bebisen om jag badar bastu"
    " Är jag gravid?"
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-22 22:04:39 följande:
    Sjâlv ser jag fram mot mandagens lâkarbesök. Hoppas bara hon kan hjälpa. Börjar bli mer än ohallbart detta.
    Vilket? jag ser i kors och orkar inte läsa ikapp om du orkar uppdatera mig vännen=
    ?
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-22 22:07:30 följande:
    Gasse bara. bella- tror inte det funkar faktiskt. Tänkte skicka honom till dig istâllet
    Okej, om jag tänker på hur jobbig M är nu och han är kanske 80% av Gasse så förstår jag om du vill posta honom till Burundi på obestämd tid...
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-22 22:16:17 följande:
    Fattar bara inte varför ALLT maste ga i fastforward dessutom
    Är han trotsig också. LillM är from hell just nu. Alltså han är så förbannad på saker så han glömmer varför han har utbrott... Helt vansinning.....
  • Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-11-22 22:17:59 följande:
    Måste försöka sova nu. Ta hand om er!
    Desamma *bäddar ner*
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-22 22:29:21 följande:
    Natti Garaget- han är trotsig, envis, jobbig och överallt samtidigt.
    Livet är underbarrt!

Nu ska jag kolla på en dokumetär om In Flames och vänta på KB...Godnatt på er
  • Garageänkan

Fåret Shaun skrev 2008-11-22 22:37:23 följande:

Kul att gratta mamma och må så dåligt att jag var tvungen att gå ifrån och gråta en skvätt. Eller dottern som sa "mamma ledsen dum tant". Min syster frågade varför
    Är du trogga
Svar på tråden dårt asöires setuG