• Suri
    KarJac skrev 2008-12-18 11:20:26 följande:
    BAH! Vad jag är trött! Har börjat fila vidare på min Bella-story. Vad sägs om följande kapitel: "Akutrummet", "Dagen efter dagen före" och "Kaffeuatomaten". Känner ni spänningen?
    Kaffeautomaten låter spännande, men akutrummet.... Det är ju så man knappt kan vänta!!
  • Suri
    Perry the Platypus skrev 2008-12-18 11:21:36 följande:
    Ska jag ge dig en skjuts? Radioteatern ger: Ensam Bella vid ensamt bord i personalmatsalen Bella tar upp gaffeln med sin högra hand. Den vänstra hänger slappt, handen vilar i knät. Hon öppnar långsamt munnen, passar på att slicka sig lätt med tungspetsen i ena mungipan för att försöka se sexig ut inför den nya projektledaren. Det lyckas inte. Däremot tappar hon ut lite av den fyllda pastan när hon öppnar munnen. De vita Crocker-jeansen blir smutsiga och lite fuktiga. Pastan lämnar snigelspår. Pastan glider långsamt ner på golvet. Eftersom Bella tillämpar 5-sekundersregeln dyker hon efter och slickar upp det torra pastaknytet. Projektledaren ser med avsmak på slickandet. Hans blick följer sedan de vita jeansen upp och ser hur de slitna stringtrosorna avtecknar sig mot ryggen på Bella. Hennes tröja är alldeles för kort och minst två storlekar för liten. Bella rätar på sin sneda rygg och drar generat ner den stretchiga tröjan över de vita jeansen. Hon rätar till sina skeva glasögon med sitt vänstra pekfinger och drar in snoret ner i svalget igen. Pastan ligger och simmar i den utrunna tomatsåsen. Bellas flottiga hår ramlar ner framför ögonen på henne och hon rättar snabbt till så att hårtesten ligger bakom det stora örat igen. Projekledaren har nu ätit upp sin Picacta Millanese och reser sig upp. Bella känner hur färgen börjar sprida sig på hennes kinder och tittar skrämt bort. "Skärpning", tänker hon. "Nu söker du ögonkontakt så kanske du slipper att fira jul ensam". Hennes vattniga ögon bakom de tjocka glasen följer mannen. Bella känner plötsligt ett hårt tryck över bröstet! OJ! Hon faller ner på golvet. Det sista hon ser är projektmannens äcklade min. 
    Skrev du det där nu!!??
  • Suri
    SeriousGangBang skrev 2008-12-18 22:10:32 följande:
    klart ja känner för det... transporten är väl dock inte den enklaste...
    Nääää    tänkte inte på det....

Fast Stingen kan åka och hämta. Är det långt?
  • Suri
    siamusen skrev 2008-12-18 22:38:57 följande:
    Smakråd tack: Ska vi måla den lilla vâggen som har toapappershallaren pasig rosa ocksa? Jag tycker ja för det skulle rama in det hela bâttre. Proppen tycker nej. Bakom dörren finns en alkov med handfat etc somkommer vara vit. och färgen syns inte sa bra pa fotot men det är gammalrosa. www.familjeliv.se/hem/siamusen/gallery/phpttc...
    Jag håller självklart med dig!
Svar på tråden dårt asöires setuG