Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Pynta skrev 2008-11-09 15:54:24 följande:
    Stämmer det, det är den 9:e idag.Två månader! Det är ju nästan snart det. Nu ska jag ta med mig hundarna och Parvel på en längre promenad. Kan lika gärna göra något vettigt som att sitta här och önska att dagen vore slut.
    Ja, då ÄR det verkligne två månader nudå. Då är jag i 8:e månaden eller? HAr inte fattat det där med vilken månad man är i, men folk frågar alltid.. OCh så kommer mitt svar med vecka eller ja, öhh... vet inte -varpå domkollar konsitgt på mig.

Vem vill slå vad om att jag orkar instruera 1spin pass/vecka tom v 34?? Underbart att det fortfarande går... trodde jag skulle få lägga ner det typ nu.
    Pynta skrev 2008-11-09 16:00:43 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-09 15:56:14 följande: Har av någon okänd anledning svårt för just söndagar.( Går ut en stund)
    Söndagar är ltie trista. Lördagar är bättre. Och fredagar. Måndagar är bra för då är det Yoga och cityakuten.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Ont i halsen Började natten till lördagen. Fy. Gör lite ont att svälja, upp i örat. Satan vad TRÖTT man blirav en förkylning när man är PreggoFant. Får gå och lägga mig snart.. HAr inte riktigt tid att vara hemma från jobbet i veckan. *suck* inte tid förrens jag ska gå hem eg. AHde ju tänkt gå ner mer i tid sen och bara jobba 75% ett par veckor. Men det GÅR inte. Fasiken, jag har målat in mig själv i ett jävla hörn.. Har för mkt patienter som ska avslutas helt enkelt. + utbildning. Varför går jag en utbildning 1dag/vecka som slutar när jag går hem? HUR smart är det?

*blond och blåögd*

Å andra sidan -två panodil, Otrivin och en natts god sömn så kanske allt känns annorlunda sedan..

• MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-11-09 19:44:21 följande:
    Hello snyggisar!Vad tycker ni om namnet "Dante"? Makens förslag.
    Hmm.. Det är fint, men jag tänker på han Dante kungen
  • MissKaos

Dante.. Ja, det är trevligt.

Isak är nog  på frammarch här tror jag.

Isak eller Elias.

• MissKaos

GODNATT!

*drömmer om en grogg, det hade räddat min hals*

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-11-09 23:01:55 följande:
    jag får inte va anonym på ett tag. Fl is the enemy

Grattis.

GODMORGON!!

• MissKaos
    KarJac skrev 2008-11-10 08:46:57 följande:
    *nattar om FrökenS*BAH! Jag är helt slut, kan någon komma och kidnappa mig, pliiiiiiiz!?
    Ja, om det är ngn som häntar upp MIN kropp från kontoret först. Kroppen är här. Resten är hemma i sängen...
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 08:36:31 följande:
    *släpar mig in i tråden*Shit vad trött jag är idag. Var ganska pigg igår innan jag skulle somna så det tog ett tag, sen sov jag som en sten tills att Surfer gick på toa mitt  i natten, och då behövde jag också göra det. Sen låg jag och snurrade mig i sängen en stund och sen kom Jr. in och ville att Surfer skulle komma in till honom en stund. Och då låg jag halvvaken tills att Surfer kom tillbaka. Sen lyckades jag nästan somna - då kommer Jr. och lägger sig hos oss. Och masken snurrade och sparkade och höll på tills att Surfer la handen på min mage, då blev det lite lugnare. Och sen låg jag vaken en stund och lyssnade på Sonic som tassade runt och grejade i saccosäcken han brukar sova, men lyckades somna igen till slut. Tills att Jr.'s väckarklocka ringde - 1 h för tidigt för den klockan var inte omställd. Sen stoppade jag i öronproppar och fick väl sova en liten stund innan min egen klocka ringde.  :_( Härlig natt. Jag hade i alla fall förbrett mig och plockat fram öronpropparna ur lådan, för jag visste ju att Jr. skulle komma in, förr eller senare, det var ju första natten här, samt att vi såg Indiana Jones IV igår.
    Det är verklgen dax för SurferJr att börjasova i SIN säng.... Snart kommer ju bebisen och då får han ju inte plats!!
  • MissKaos
    Suri skrev 2008-11-10 09:38:35 följande:
    *viskar*Godmorgon. Sune har äntligen somnat, så nu kanske jag får några minuters rast. *gäspar*
    *flyger in ett flygplan i gapet och flyger ut igen*
  • MissKaos
    Suri skrev 2008-11-10 10:25:39 följande:
    Såg mig själv i spegeln nyss och kunde inte låta bli att skratta. Fast jag ville nästan gråta. Fy fan vad jag ser ut!!!Har fortfarande så ont i snittmagen så jag kan bara ha mammabyxor, det är ju lagon kul nu efter en månad. Så stor är jag egentligen inte. Det betyder att jag har två byxor. Ett par mysbyxor som jag har hemma (alldeles för stora egentligen) och ett par svarta kortare modell (pirat), så man måste ha strumpbyxor under. Har ingen BH som passar, tuttarna är enorma. Orkar inte köpa ny BH nu. Går med amningslinnen (med kräkfläckar på) och tuttar ner till naveln. Håret har en gräslig utväxt och behöver fixas. När? Jag noppade några ögonbryn häromdagen, såg ut som en varulv. Har inte hittat rakhyveln så ben och armhålor är lurviga. Bikinilinje har jag inte haft på länge. Vad är det? Som en extra bonus så har min hemorojd kommit tillbaka, faaan vad det gör ont. Nu hjälper inte det receptfria längre och jag måste ringa husläkaren. HUR kul är det??? Detta plus att jag luktar svett och spya. Ni fattar. Tur att Sune älskar mig som jag är.
    Kan du inte tvinga Stringen att komma hem med presenter? Dvs en snygg BH, ny snygg (dyr) mjukisoverall, och en ÖVERASKNING + lite nya gosiga duchgejjer till dig. Och sen ta med sig Sune ut på promenad en timme eller två så du hinner duscha, tvätta håret, raka det som ska rakas och byta om?

Sune älskar dig som du är. Vi med, vi behöver inte se dig Kyss Så vi tror att du ser ut som en bayWatch brud när du går hemma....
Svar på tråden dårt asöires setuG