Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

*snorar lite*
    Åh, jag blir sjukare.. Elle rså är det jobbigare att vara förkyld på jobbet än hemma. Orkar iaf inte. SHIT att man har en massa patienter!! Fungerar inte att boka av heller. Då hinner dom inte få sina tider innan jag går hem. Blä.

(¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 11:41:37 följande:
    Blä. Trist med förkylning. Jag har varit helt förskonad från det ganska länge nu.
    Ja. Jag med. Jag har varit förkyld 1g sedan jag blev gravid och då vart jag inte så kass. Hade ont i ryggen men där var jag väll inte förkyld.  HAr däremot lyckat vara hemma flera ggr... 1g för ryggskott, 1g för migrän (en dag) och hmmm 1 gång till tror jag.
    Åj, jag får 8 betalda sem dagar nästa år. SÅ BRA!
  • MissKaos

Kan mao inte MED att var asjuk heller.

Chefn kom med dagarn anu.. glädje... Hade ju inte jag fattat! Då tar jag ut dagar först efter Snurres BF!

• MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 11:49:49 följande:
    perfekt med semesterdagarna!Jag har nog inte alls varit förkyld sedan jag blev gravid...eller hmm...har jag det?!  Däremot låg jag ju med magsjuka några dagar i somras. Det var inte alls kul.
    Nej FY fan. Magsjuka är ju gräsligt. minns det ja... Jag är mest bara matt och har ont i halsen. Och yr, men yrsla brukar manju få kämpa sig till på fredag kväll annars. Nu kommer den gratis. Vet inte om man verkligen ska klaga då! Ska försöka gå direkt efter min 14 pat och sova en timme innan preggofantYogan ikväll. Verkar som om fler som går på den är förkylda.. DUMT att jaghar en 9 pat imorgon annars kunde jag kommit kl 10...
  • MissKaos
    DCLXVI skrev 2008-11-10 12:54:31 följande:
    hej hopp!
    Snopp.
    Ickan skrev 2008-11-10 12:08:50 följande:
    A har feber o är hängig, jag funderar på om det beror på kommande tand eller en förkylning. O jag som ska på whiskyprovning imorgon o börja jobba på onsdag...
    Wiskeyprovning är nog inga problem.
    Jobba ÄR ett problem däremot..
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-10 13:02:49 följande:
    morgon
    G´day
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-11-10 13:09:06 följande:
    Japp, max innan har varit typ 1,5-2 timmar.På torsdag ska han dessutom vara själv hela kvällen med OCH ha stora tjejen. Så får han se hur lätt det är Fröken Sophia skrev 2008-11-10 12:59:46 följande:
    Kul för  honom!!
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-11-10 13:12:33 följande:
    Så har även denna röv framlevt 6 månader. Det är jobbigt först men sen blir det närmast befriande att behöva stå för alla sina åsikter.
    OIJ! Jag använder mkt sällan "anonym" funktionen. HAr säkert gett mig ovänner på FL men va tusan.. MItt nick MissKaos kom dock till så i katttråden. *saknar*  
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-10 13:57:09 följande:
    Snart kommer svärisarna och sen ska vi vaccinera Clovis. Och proppen ska såga. Hurra!
    Vad ska ni vaccinera honom mot? *nyfiken på vad Svärisarna ska vaccinera mot* Vorde det inte bra om dom gav Proppen en spruta mot hantverkande?
Svar på tråden dårt asöires setuG