Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-10-26 00:23:22 följande:

Jag med,viktväktarna på tisdag...Ingen som vet,så schssss...
    De ska vara bra
  • siamusen

Vill ni veta nagot äckligt förresten?

Har ju berättat att lille gasse bajsade pa golvet igar. Proppen städade upp det han sag och torkade golvet.

Bara det att det luktade bade igar och idag...jag började flytta runt saker för att se var det kom ifran.

Upptäckte att gasse hade torkat sig pa vara dyra gardiner och att det satt fast 2 korvar pa ett gäng leksaker.

*hulk*

• siamusen
    Eras skrev 2008-10-26 00:25:17 följande:
    Glädje! Förkyld gosse med rinnande näsa och halsont...blir mycket sömn inatt.
    Aj da
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-26 00:30:16 följande:

Dutti kille som torkade sig! Hur 17 hamnade det på leksaken?
    Ja, dutti. Lite dyrt toapapper bara

Vet inte hur det hamnade pa leksakerna. Jag var ju inte hemma när han bajsade. Kanske gick omkring och släppte korvar här och där?
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 00:32:35 följande:

Nej, godnatt på er
    Natti preggis
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-26 00:34:41 följande:
    OMG!Måste nog också göra som gute. ROTFLMHO!!/Mvh(*kräks*)
    Pa mina dyra gardiner

*torkar kräks*
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-26 00:43:49 följande:
    mitt fl:ande har gått så långt och illa att när jag väl går ut så kan jag slås av tanken att jag är "fri". Tänk att jag kan gå vart jag vill, tänker jag. Det här är ute. Jag sitter inte fast inomhus. Men en kväll med en kompis. Jag vet inte. Jag tycker samtalet går för långsamt. För lite äkta. Så tar det så långt mellan gångerna att man först måste ägna en timme åt att värma upp varandra, bli synkade. Sen börjar man smått avhandla de viktiga sakerna. Medan man måste komma ihåg att lyssna lite då och då också och inte bara prata själv...Kanske blir man lite stressad när man har hajat poängen som hon vill komma till och man inte bara kan skumläsa resten av vad hon säger..
    Hahahahahaha Helt klart skadad, men det är jag med. Brukar vilja lägga till en smilie när jag är sarkastisk eller drar ett tveksamt skämt
  • siamusen

Morgon!

Har ni 3 katter bella? Vilken har jag missat? Ni har Balle och Fille och vem till?

• siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-10-26 11:20:37 följande:
    Siri, 3 år. Chokladsiames hon också.
    Myspys

Syrran har haft en Siri hon med.
Svar på tråden dårt asöires setuG