Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-11-01 21:00:56 följande:
    nej jag vet inte om jag är gravid MEN MEN MEN... los mensos skulle ha kommit för två dagar sen men man ska inte ropa hej innan man ligger över toan och kräks alla morgnar eller inte får fast brallorna. SÅ jag återkommer men hoppas förstås
    Hopaps du nu? För ett par månader sen vill jag minnas att du var väldigt övertygad om att du inte ville bli gravid igen?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-11-01 21:04:31 följande:
    Ja de är så det ville jag inte förra g heller men är det så är det. Eg vill jag inte ha barn alls men märker att det nog är bra för mig och mitt fd liv innan barn. och så känns det som om allt redan är "över" och om några år villman inte ha vaknätter osv så det är lika bra nu OM han ska få nåt syskon.
    Kommer du verkligen fixa en tuff grav. med den inställningen?
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-11-01 21:14:31 följande:
    Vi vill ha ett helt kollo här hemma
    Jo, men det beror nog mest på att ni inte förstår ert eget bästa.
    Garageänkan skrev 2008-11-01 21:14:33 följande:
    Jag överlevde ju den förra också trots konstant kräkande och foglossning from hell. Men skulle jag få bestämma så skulle KB få va gravid iställe
    Jaja, om du tror att du fixar det så är det väl bara att köra på. Jag avbröt ju min grav. just för att jag inte direkt längtade efter något mer barn och därför inte orkade ge allt det som behövdes psykiskt.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-01 21:24:08 följande:
    Hej!*varit i Uppsala, fått fotmassage, fina bröllopsbilder, bjudits på middag och trevligt sällskap hela dagen.*
    Gött!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37879726.html
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-01 21:38:18 följande:
    Nagon som vet om ikea har nagon bra vâggfâst bokhylla?
    Du kan fästa vilken IKEA-bokhyla som helst med beslag baktill.
  • Perry the Platypus

Nu ska jag knyta mig. Natti!

• Perry the Platypus

Hellu.

Nån som vet hur det går för Chili?

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-03 10:51:43 följande:
    Gravidhormoner???
    Hade nån konstig sexdröm jag med under grav, men det kan jag ha även annars.
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-11-03 11:49:14 följande:
    Tja, bättre än mardrömmar..
    Det hade jag däremot många under min grav.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-03 15:45:11 följande:
    Jag tycker att var och en får bestämma själva, men att man ska vara en ansvarsfull förälder är en självklarhet för mig. Sen får vi se hur det går....jag blir säkert en hönsmamma likt bella...
    Ja fy fan, jag är en hönsmamma ut i fingerspetsarna.
Svar på tråden dårt asöires setuG