Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Suri skrev 2008-10-26 11:26:56 följande:
    Hmmm Katten Siri som det bara är Bella som sett... Är det din låssaskatt?*misstänksam*
    Kan vara

Är svärisarna trevliga?
  • siamusen

Fast svârfar vill ju Sune väl ocksa. Far man inte glömma. Be dem tvätta händerna när de kommer bara

• siamusen

Jag vet hur det är. Jag var likadan med rufs i början. Mindre med de andra 2. Är vâl normalt men jag tror det âr bra att farfar och farmor far känna sig lite med ocksa och da skulle jag slâppa just den lilla grejen.

Snoriga ungar tycker jag âr nagot helt annat dock. Skulle jag inte heller uppskatta.

• siamusen

Förresten har vi garvat at oss själva här som steriliserar nappflaskorna men plockar upp nappen fran golvet, tar bort katthåret och proppar in nappen i Clovis mun

• siamusen
    Suri skrev 2008-10-26 12:02:26 följande:
    logiskt.
    Mycket!
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-26 12:03:45 följande:
    Nu kommer de, svärisarna.Vi ses!
    Ha det sa trevligt Du kan ju alltid amputera deras fingrar sa slipper du problemet
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-26 12:07:57 följande:
    eller så kan man skaffa handsprit på apoteket och terra alla besökare med när de kommer in, och så låter man bäbben äta sand ur sandlådan istället lite senare mot allergi! HU, jag får sådan ångest när jag tänker på att jag ska bli svärmor på son-sidan när jag får barnbarn. Jag vill ju få boa med barnbarn också!
    Det där har jag ocksa tänkt pa. För att inte tala om alla tjejer som kommer klaga pa att de âr korkade killar som fattar noll etc
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-26 12:07:57 följande:
    eller så kan man skaffa handsprit på apoteket och terra alla besökare med när de kommer in, och så låter man bäbben äta sand ur sandlådan istället lite senare mot allergi! HU, jag får sådan ångest när jag tänker på att jag ska bli svärmor på son-sidan när jag får barnbarn. Jag vill ju få boa med barnbarn också!
    Fast proppens föräldrar gosar med vara barn.De har ju passat gasse massa ganger och da har de fria hânder har vi sagt. Han far inte klättra pa möbler men annars far de ge honom vad som helst att âta och göra vad de vill.
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 12:15:11 följande:

Hej! Ska jagåka med Snyggo till Malaga om ett par veckor? Han ska dit med jobbet och vill attjag åkermed. HEller blir det rena öknen för min del om han ska göra en massa jobbgrejer med sina kollegor som jag inte ska vara med på?
    AK!
  • siamusen

Vi säger vovve OCH hund, dog, chien, woggy...har sâkert glömt nagot

Svar på tråden dårt asöires setuG