Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-01 22:12:34 följande:
    Åh... det låter bra. Blir nog en snabb nattning, sover nästan redan...
    Ja, ge fan i att skrika, för det orkar jag inte.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl
    KarJac skrev 2008-11-01 22:14:39 följande:
    Det heter: deformerade nyckelbensspetsar. *vet*
    Deformitae Clavensis.
  • gutegirl

HUr känns det?

Eras skrev 2008-11-01 23:28:29 följande:
    Skulle byta till mina halloweenbraxor men det verkade ju inte funka av någon jävla anledning. Verkar ej heller funak att byta tbax. Nu e man allt en byxlös jävel.
  • gutegirl

Jaa, så är det minusgrader.

Eras skrev 2008-11-01 23:41:00 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-01 23:36:59 följande:Blåsigt och kallt.
  • gutegirl

Vi leker inte med dem så där

Tant Greta skrev 2008-11-02 02:04:15 följande:
    Hejhopp!Är nog världens sämsta barnvakt...snorungen somnade för 1 timma sen...Vägrade sova i mitten av sängen,så han ligger och balanserar på ytterkanten*tar mig för pannan* med 7 nappar,ett pärlhalsband och Dora-klistermärken.Har lagt massa kuddar på golvet ifall han får för sig att ramla ur sängen.Lagt ett 25bitarspussel ca 20 gånger ikvällTittat på Shrek 2ggrDruckit julmust Fått 7 Spiderman- plåster på olika ställenLäst 3 sagorHur fan hinner ni vara på FL med en massa barn?Jag beundrar er
  • gutegirl

Godmorgon solstråle!

siamusen skrev 2008-11-03 01:56:02 följande:
    Vad trista ni âr som bara slaggarCoola som isglass, hårda som skalbaggarNyktra som furor och raka i ryggenTorrtömda av de törstiga myggenLigger ni rynkiga och narigaFula, fega och harigaAlla knott skiter i er mundNu och sen och vareviga stundMen det är ert egna felSom gick och la er utan velNär ni kunde ha lekt med migSupit er fulla och ut pa galejMen ni är kanske för gamla för att ha kulOch inser att i Tena lady blir till och med KnarkJack fulSitt då och sura i era trosskyddMed sfinkterrupturen lite halvsyddGod morgon till den tönt som vaknar förstNu går jag och slâcker min törst.skål!Ps...jag âlskar er vavavavavavvaa? Fast ni âr fula, dementa och skittrista era jävla trötthakar.
Svar på tråden dårt asöires setuG