Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 12:30:01 följande:

Har de badplatser där så kan jag bada med tuttbitaren!
    Och nu läste jag:

"..så kan jag bada med tuttarna"

Tänkte lite stilla till mig sjâlv: Ja till skillnad fran de ganger du lämnar dem pa stranden eller?
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-26 12:52:26 följande:
    Hej hej!Idag har jag lyckats göra en liten spricka i rutan på bilen när jag skulle byta vindrutetorkare. Ooops!! Som tur är betalar If, ja ni läste IF, stenskott som inte sitter i synfältet så det blir i alla fall gratis. Jag började gråta när rutan sprack... Lite känslig typ.Gute - ta med dig mig så kan vi ha det rajraj i Malaga. *svänger med tuttarna*Om farfar (rökare) hade stoppat in fingrarna i barnens mun hade jag skjutit honom. Men om min mamma hade gjort det (renlig icke-rökare) hade jag inte reagerat.*boxar musen lite vänskapligt i magen*
    *sparkar lite kärvânligt i skallen*
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-26 12:59:53 följande:
    Åh, veckans avsnitt av Californication heter "Vaginatown". Oho. *slår hålslaget snällt i musens fingrar*
    Intressant namn.

*nithäftar fast KarJacs tunga pa hennes rygg lite gulligt sadär*
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-26 13:02:54 följande:
    Mhm, tror nog Hank får att göra...*spikar sött fast musens tår på hennes rumpa*
    Ja, och tänk att du aldrig kommer pa Hank

*syr ihop KarJacs snippa med taggtråd*
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-26 13:12:33 följande:
    *tittar intresserat på*Du, ska vi pröva att sätta i lite vävnadslim innanför tagtråden oxå?
    Tycker jag. Du kan fa ta över nu för vi ska ut pa en tur.Ska sâlja var gamla vagn.

hej.
  • siamusen
    DCLXVI skrev 2008-10-26 19:06:48 följande:
    Vad är det för seriösa diskussioner här ikväll??  Taggtråd i snippor och jag vet inte allt. Ang. fingrar i munnen: jag tycker det är oacceptabelt. Sådeså. Tycker jag även om vävnadslim/taggtråd i PP:s snippa. (och i andras med iofs)
    Ga och snorta ditt lim som vanligt sa du blir som folk igen!

*gjuter fast karjacs nâsa i centrifugen*
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-26 19:14:35 följande:
    *silvertejpar musens händer bakom ryggen*Så, slipper vi dig ett tag!
    *skriver med tänderna*

Du är ful nu!

*drar ut KarJacs tânder lite ömt med en hovtång*
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-26 19:16:06 följande:
    *tänder på musen med tejpade händer*Komsi komsi lille vän.. härborta i mörka hörnet har tant gooooodis...
    OooooH.....godis Yum yumyum yum.....
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-26 19:17:26 följande:
    *ploppar ut musens gulliga ögon med hjälp av en dessertgaffel*
    *drar KarJacs fylliga läppar över hennes huvud och knyter rosett bakom nacken...en rosa*
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-26 19:19:50 följande:
    *kapar av musens trubbiga haka och rakar av håret, avslutar med att karva in "PP är bäst" i pannan på henne*
    *flår KarJacs noppriga hud och säljer som ballong-klänning pa E-bay*
Svar på tråden dårt asöires setuG