Inlägg från: Fruen fra Norge |Visa alla inlägg
  • Fruen fra Norge

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-25 10:02:54 följande:
    Fan vad surt. Jag satt och kollade på sistaminuten-resor åt oss, men vi är för många för att det ska gå att boka tydligen
    Boka två resor. Det gjorde vi. Vi fick två jättemysiga bungalower brevid hvarandra. Vi var 7 personer. När du bokar så talar du om för dom att ni är många som åker ihop.
    Jag är norsk, vad är ditt problem?
  • Fruen fra Norge
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-25 10:16:02 följande:
    Ja, det är nog så man får göra Men fan vad dyrt det blir, även om man åker för 3500 per skalle. Det blir ju typ 25000 kronor, så tillkommer mat och glass och shopping och sånt.
    Jo tack jag vet Jag kollade förra vintern på en resa til Kanariöarna för hela familjen. Inte sista minuten, bara normal resa. Billigaste alternativ, 28000. Dyraste alternativ 64000. För EN vecka Och nu vet jag inte hur dina barn är, men mina tjatar ju hela tiden, kan jag få, jag vil ha, titta sånn skulle jag ville ha. Visst är det mysigt att komma bort från vädret här hemma under hösten eller vintern. Men egentligen är det inte värdt pengarna....
    Inte för en resa til Kanariöarna iaf. Nu har jag inte testat Thailand. det ska ju vära jättefint där. men hur kul är det med så många timmar på planet med fem barn? Och så är jag lite rädd för tsunamiar...
  • Fruen fra Norge
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-25 10:27:54 följande:
    Man kanske får ge dem en tusenlapp var och så ska det räcka hela veckan?
    I teorien ja. I praksis blir det så här: Ena sonen köpar PSPspel för alla pengar första dagen. Ena dottern tappar pengarna första dagen. Bonusen kan inte bestämma vad han vil ha så han vil gärna titta ungefär två timmar i värje affär. Ena dottern köper godis för alla pengarna. Minste dottern får en glass så är hun happy
  • Fruen fra Norge
    Tyler Durden skrev 2008-10-25 10:59:05 följande:
    ska börjar med munskydd och sova i syrgastält och aldrig gå ut mero GUTEGIRL o skrev 2008-10-25 10:46:53 följande:
    Hahaha, lite Michael Jackson?
  • Fruen fra Norge

Nu har jag roat mig med att läsa ikapp Gutes blogg.

Vaddå tvätten vänter och hundarna vil ut?

• Fruen fra Norge
    KarJac skrev 2008-10-26 22:05:54 följande:
    Näe, han har långt hår och är från Norge. Han kommer ta fram studsaren och skjuta mig! Och så vill jag definitivt inte vara buksvägerska med Carola.Huvva...
    Runar Sörgård är ju typ norgesskämt nr ett
  • Fruen fra Norge
    Tant Greta skrev 2008-10-26 22:52:08 följande:
    Jan Teigen?
    Nää, han bor ju i Sverige nu...
  • Fruen fra Norge
    Tant Greta skrev 2008-10-26 22:17:12 följande:
    Han skrattar nog gott han med som gifte sig med en miljonär
    Japps, han och jag är med i samma klubb
  • Fruen fra Norge
    siamusen skrev 2008-10-26 22:22:48 följande:
    Fruen fra Norge skrev 2008-10-26 22:15:52 följande: Ni borde ha honom pa era mynt
    Vi har ju vår snygga kung på våra myntar
  • Fruen fra Norge
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 22:25:46 följande:
    Vem är nr 2? Mette-Marit?
    Ja.
Svar på tråden dårt asöires setuG