Inlägg från: LickMeUp |Visa alla inlägg
  • LickMeUp
    Trogga skrev 2008-10-27 21:04:51 följande:
    Min knäppgranne försökte ställa sig och småprata med mig idag
    slog du till honom/henne då eller
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • LickMeUp
    Chilimon skrev 2008-10-28 12:19:37 följande:
    Nu blev det nästan för mycket här...Dagens smör:"Dom här sista veckorna sen vi tog upp kontakten igen så har jag inte kunnat tänka klart. Jag svävar hela tiden på ett moln o känner mig full av kärlek som jag vill ge till dig. Du är verkligen min drömkvinna och att jag kanske får göra dig lycklig i detta liv är stort för mig.Större än ja nånsin har trott att gud och mina nära i skyn har givit mig.Vill göra oss lyckliga tillsammans och ge dig och Navara en trygg och kärleksfull framtid."Tror han på gud? *chockad*
    låter seriöst värre... har han pengar eller?
  • LickMeUp
    Chilimon skrev 2008-10-28 13:00:23 följande:
    24500 före skatt och en bil från 04. Duger det?Hans förra tjej fick ju sina sillisar i julklapp, jag vill ha nya fälgar på min bil... Hmmm
    före skatt   säg att han ska fixa en löneförhöjning och en nyare bil... å nya fälgar till din med
  • LickMeUp
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:12:08 följande:
    Hittar till alla som vill
    viftar med handen MYCKET ivrigt
  • LickMeUp
    DCLXVI skrev 2008-10-28 21:16:26 följande:
    Nincompoop? *funderar djupt* vad betyder det? (ja jag VET att jag är illiteral, men jag är från Bollnäs så hey give mi ö brejk!)
    är du tjenis penis med silverstedt då eller?
  • LickMeUp
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:15:55 följande:
    Jaaaaaaaaa, det senaste han har börjat med (för ungefär två månader sen) är att duscha var fjärde dag, och dom dagarna ha samma tshirt, kallingar OCH strumpor på sig. Och så borstar han tänderna med ungefär en eller två veckors mellanrum, vilket resulterar i att han har millimetertjocka beläggningar på tänderna. Han har ett jättefint leende men jag SPYR när jag ser honom.Och han luktar så jävla mysket pung och röv så lägger han sin smutstvätt på badrumsgolvet (som vanligt) SÅ PISSAR HANKATTEN PÅ DOM!*tar tacksamt emot påsen med lim*
    va säger han om du påtalar hans äckliga doft och ber han ta en omgång i biltvätten?
  • LickMeUp
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:21:50 följande:
    Min morsa (fast inte direkt till honom)Har sett kusinen och hennes man förskräck titta på hans beläggningar och en kompis till mig har märkt det.
    skulle ärligt skämmas ögonen ur mig om puckot såg ut så
    han är ju bara fet, men sköter sin hygien bra... rakar sig lite här och var
  • LickMeUp
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:23:30 följande:
    Antingen så blir han tjurig, eller så skrattar han bara och håller upp armhålan framför nyllet på mig
    moget...
    Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:24:13 följande:
    Förutom att hon måste porra med honom då...
    eller så äter hon en massa så hon blir mätt och spyr eller nåt *funkar*
  • LickMeUp
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:47:30 följande:
    Tyvärr var jag dum och tog ett lån på 150 000 för tre år sen Det kostar 3000 i månaden och är klart i mars 2010. Så jag måste ha jobb innan jag flyttar.*får förbereda brorsan*Nu är jag riktigt trött,måste zzzzzz...Tack alla ni för ert stöd ni ger mig Det känns verkligen yberskönt att nån bryr sig och inte tar äckelpäcklet som en petitess stor på er alla!
    ja går det att husera hos honom tills det ordnar till sig så vore det ju guld värt.
    puss på dig och sov så gott
Svar på tråden dårt asöires setuG