Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Ickan skrev 2008-10-10 13:38:37 följande:
    Om du har satt en höna mellan benen så tror jag du har större problem att oroa dig för än en svampinfektion... fan vad jag är uttråkad...
    *muttrar*

HELG!!!!!!!!!!!! Nu skajag dra från office, äntligen.. *mätt efte ratt ha ätit två toblerone*
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-13 09:31:34 följande:
    VArför är alla dina inlägg helt tomma?
    Blir det så om det är tomt i huvudet? *bara frågar*
  • MissKaos

Åh, en snäll och förståeende chef kan verklgein få en att gråta av glädje och lättnad..

Jag går på partiell tjledighet from 10 nov (bara 10% men det är mitt val..) Pratade med henne om det idag, och den underbara människan säger -ja men det här blir ju bra för båded ig och verksamheten, ska vi göra så här Nov ut så får vi se om du vill gå ner mer i december? Du är ju så trött, du kanske tom behöver gå hem helt tidigare än tänkt" ÅH vad skönt att känna att det är helt ok att inte orka!  

• MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-13 12:56:10 följande:
    Ja om han tvunget måste så är det väl ett bra ställe. Kladdar inte ner så mycket. Fast jag tror inte att han gör det där heller. Är det något fel på honom??? Har vi för mycket sex, får han inte utrymme att onananera?
    Varför skulle man isf vilja veta öht???
    Jaghar ingen koll på vad min man gör/inte gör i det fallet. Passar mig perfekt..
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-13 13:54:21 följande:
    Nej jag behöver inte veta. Han vet ju inte om att jag använder Kaninen då och då när han inte finns tillgänlig. Jag tror dock att jag skulle tillhöra den kategorin av tjejer som skulle bli lite stött om han onanerade i duschen, istället för att komma ut ur den ,nyduschad och härlig, och sätta på mig
    Som sagt.. man kanske inte ska veta allt??
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-10-13 18:55:04 följande:
    Klicka på länken som jag postade, då ska det funka.
    Njet.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-14 15:17:34 följande:
    Upptäckte just att jag gatt ned 2 kilo till under semestern. Ska nog bôrja âta bara onyttig mat. Verkar funka pa mig
    Det fungerar på mig med *hoppas*
Svar på tråden dårt asöires setuG