Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-17 16:12:49 följande:
    HUrra!!!Eller jag menar: Oh, sa trakigt *rättar till slipsen*
  • Fröken Sophia

Piss piss piss väder är vad det är idag

Mörkt och tråkigt också, men aja, så är det väl i november.

Problemet är bara att jag inte tycker att vi fått några riktigt fina höstdagar i år. Eller har jag helt missat dem?

• Fröken Sophia

Har förresten haft utbildning på Word/Outlook 2007 idag. Det ser fint ut, om än lite ovant.

• Fröken Sophia

Tog sovmorgon idag Snoozade väckarklockan hela två gånger...

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-21 09:56:23 följande:
    En viss TS glömde bort att fira den som tog 10K i tråden ockå... Morrn förresten. Är hemma idg med. Jävla feber och halsont som aldrig ger med sig!!!!
    Trist med sjukan.

Men jag gratulerade i alla fall till 10K *bröstar upp mig*
  • Fröken Sophia
    Fåret Shaun skrev 2008-11-21 10:09:54 följande:
    Eller borde jag smitta dem *funderar*
    Det beror helt på hur EVIL du är
  • Fröken Sophia

När var 2-årsdagen förresten.

Och - TS är preggofant. Då får man faktiskt lov att glömma både det ena och det andra.

Jag glömde t ex i morse att svänga av in till Sonics dagis, så jag fick vända och köra tillbaka. Då satt hundrackarn ändå med framtassarna uppe i passagerarstolen och tittade på mig...

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-21 10:14:45 följande:
    På tal om preggofant så måste ni se Knocked Up!
    På smällen, men Katherine Heigl menar du?

Jag har försökt att se den vid några tillfällen, men jag vet inte. Kanske lite som med lakitsshåkladen?
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-21 10:17:24 följande:
    F ö har jag ansett att Lost in Translation är värsta sugiga tråkfilmen sen jag försökte se den när den kom ut på dvd. Vi fixade inte ens att se klart den, så trist tckte vi att den var.Jag sitter nu och ser om den och älskar den!!? Skrattar t o m högt här och var. Märkligt.

Åhh den är en av mina favortifilmer. Jag har nog sett den 4 gånger. Minst.

Först på bio, sen på dvd, sen på TV några gånger.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-21 10:20:54 följande:
    Den kändes nästan för nära mig vid några tilfällen, som det där med att han aldrig får ändan ur med att läsa grav-böckerna. Kände hur jag lackade ur på Ego för ha gjorde samma sak.
    Uhhhmmm...Surfer har inte läst en enda. Men jag ska visa honom förlossningsbrevet och sen peka på lite bilder i en bok, så att han vet vilka förlossningställningar jag är mest inne på och vad han ska tänka på när han choachar mig i andning/avslappning.

Sen ska han få träna på massage också.
Svar på tråden dårt asöires setuG