Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

Hm, fick idag veta om att en på jobbet ska börja plugga. Även att lite tjänster ska göras om. Får se om min chef hör av sig och berättar själv för mig

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Fåret Shaun

Jo vi bestämde oss för att inte göra uppehåll med att knulla. Någon gång borde vi lyckas, tycker jag. Happ nu hoppas vi på ett + på julafton

• Fåret Shaun
    Tant Greta skrev 2008-11-25 23:09:22 följande:
    Aldrig bra med ett knulluppehåll,ett julplus är aldrig fel.Vissa andra pökar på julafton men det är som att besudla högtiden
    Menar du att man inte ska sätta på tomten på kvällen?
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-11-25 23:14:06 följande:
    Fåret Shaun skrev 2008-11-25 23:06:04 följande: *sitter med kikaren i fönstret*Meh! Har ni sovrummet åt fel håll för?
    mot vägen
  • Fåret Shaun

Menar ni att fönstertittande inte hör julen till?

Varför hänger då folk upp stjärnor mm i fönstrerna för att man ska kunna se in

• Fåret Shaun

I Löddeköping finns inget julpök

Menar så klart julstök

• Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-11-25 23:27:29 följande:
    Fåret Shaun skrev 2008-11-25 23:17:14 följande: Ha! Trogga då! Nu åkte hon dit! HELA vägen till Kaanans land. (Löddeköping)
    Men har inte du hört "bered en VÄG för herran..."

Men sovrummet är mot vägen, kan säkert chocka någon busschafför med mycket adventssex på morgonen innan barnen vaknat.

Komiskt att ingen kört på lyktstolpen än, eller dundrat in i någon garagedörr.
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-11-25 23:35:06 följande:
    "Snälla älskling: Kan du inte ta bort det där stackars fåret som du roar dig med, håller med om att det är skönt, men det fullständigt _stinker_ ullfett i hela lägenheten!" Dina offerlamm kan väl hållas i garaget hädanefter?!Fåret Shaun skrev 2008-11-25 23:30:52 följande:
    Löddeköping nästa, tomten lånar nog ut sin släde till dig
  • Fåret Shaun

Miss K jag åt rökt och gravad lax när jag var gravid, även lufttorkadskinka mm. Men i små mängder

• Fåret Shaun
    Garageänkan skrev 2008-11-26 21:15:11 följande:
    Vilken tur att jag inte äter såna saker... så behöver jag inte bry mig om annat än opastöriserade ostar men det är inte så ofta jag får i mig något alls så...
    Nja här tycker de att man ska undvika alla mögelostar, vilket jag inte heller lydde. (Får nog inga julklappar av tomten bara smisk)
Svar på tråden dårt asöires setuG