Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

Jo jag tror det, sen finns det de som tar listan från livsmedelverket och följer slaviskt.

*dansar en naken juldans*

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-11-27 20:37:05 följande:
    Milli vill ni komma på första adventsfika på söndag vid 14?

Suri min nästan granne är också välkommen
  • Fåret Shaun

Jo var till läkaren med Aga igår, han vägrar låta oss få göra en allergitest på honom.

Sen var jag till läkaren, det första hon säger är att jag är tjock. Påpekade att pco inte direkt gör att man minskar i vikt, inte heller två graviditeter under kort tid. Men hon kunde inte hjälpa mig med vilken träning osv eller kontakt med dietist.

Idag tittade jag på remissen från henne till arbetsterapeften, där hon skrivit att hon misstänker lindrig remautist, men inte sagt något till mig. Står att tester inte visar något, men hon har inte gjort några tester om det.

Idag har jag varit på handarbetsmässan i kista

• Fåret Shaun

*morr*
    Jag hade planerat att få komma iväg och simma idag, J ringde nu och sa att han blir sen hem. Vilket betyder inget plaskande för mig

• Fåret Shaun
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 15:11:37 följande:
    För att han är ett bokstavsbarn och behöver hjälp, kanske i form av medicinering??
    Eller att musen behöver avlastning. Hur fungerar det om ni gör schema för honom?
  • Fåret Shaun
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-28 22:58:18 följande:
    Hej Cent!Jag har suttit och slagit in paket till ungarnas kalendrar. Hur är det med dig?
    Jag är smart mina får bara på söndagarna när vi tänder ett nytt ljus

Jag har slagit in tre par strumpor, och en tröja (Aga). Två paket med pärlor och snören, ett par trosor och ett paket med massor av hårspännen (Bea)
    Millimina skrev 2008-11-28 23:11:38 följande:
    Hjälp! Är det någon här som vet hur det gått! Jag får panik!
    Johan åkte ut
  • Fåret Shaun

JAg är duktig, har gjort lite godis med barnen, mandelmassa med torkade blåbär och tranbär doppade i choklad. Gräddtryfflar med likör, och rom/russin marsipan doppat i choklad.

Smakade en liten bit av varje sort, sen inget mer.

Svar på tråden dårt asöires setuG