Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-11-30 19:55:31 följande:
    ha! man kan ha en egen tevekanal. Det verkar ointressant att titta på någon som effellar, men är lite skoj ändå!!
    Jag brukar stå utanför ditt fönster och titta på dig, sen startar jag trådar här på fl om allt du gör ex sitter vid datorn istället för att tillfredställa din man.
    Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-11-30 21:07:47 följande:
    *viskar* stege
  • Fåret Shaun
    Eras skrev 2008-11-30 21:52:38 följande:
    Ingen som effellar naken då? Med webcam alltså?*Nu har tomten skitit i det blå skåpet*
    nja, vad räknas som kläder?
  • Fåret Shaun

Hm min dator är konstig, spelar musik ast inte något program var i gång

MILLI SPRIAN imorgon, sångsamling vid 10, hör av dig om du vill följa med och kanske ta en promenad dit tillsammans

• Fåret Shaun
    jamex skrev 2008-11-30 22:48:19 följande:
    jag vet inte vad jag ska ge mannen i julklapp. Alla trådar jag läst köper kalsonger o kläder o wiskey. Inget funkar här. Skitsvårt ju.
    Gummilakan, presentkort med sexuellatjänster (typ, bjuder på en hora i en timme osv) mer kräsen ger bort egna på avsugningar mm.
    Snygga underkläder till dig.
    En x-box
  • Fåret Shaun
    Suri skrev 2008-12-01 13:10:48 följande:
    Jag har det lite trist. Har insett att jag inte har någon kompis som är hemma på dagarna. Tur att jag trivs mes att sitta på FL, glo på tv, dricka kaffe och äta lussebullar (fast det kanske blir tråkigt i längden). Synd att jag hatar att städa, diska, bädda och tvätta.Har några FL-fika kompisar, som tur är. Tur att FL finns faktiskt. Faktiskt!!
    Kom över någon dag, mellan 13-15 brukar det vara lugnt *viskar* då sover Bea iaf
  • Fåret Shaun
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 13:14:37 följande:
    Trist med en sambo som störtar en...
    Ja då kan man välja som man vill för man vet vad som väntar en.

Vad jag stör mig på Po.Ps reklam, gillade förra med pappan och dottern i regnet.

Nu ska jag fortsätta sticka till Bea

Suri behöver S raggsockor?
  • Fåret Shaun
    MissKaos skrev 2008-12-01 13:37:21 följande:
    Suri- Jag kommer ju snart bo i FL town jag med.. Och umgås med er heeeela dagarna..
    Har jag flyt kommer jag få börja jobba i jan

Känns pissigt med att veta att jag börjar jobba i jan, men vet inte var eller hur, eller med vad
Svar på tråden dårt asöires setuG