Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Jag-Mamma är ute och dansar,nu ska vi sova.
    Snorunge-Visst dansar hon som Pippi?
    Jag-Njaa..tror inte det
    Snorunge-Som Bamse?

Vi gick igenom hela registret av tecknat tills vi enades om att när mamma dansat färdigt skulle  den röda bilen i Cars köra henne hem Lightning Mqueen eller vad den nu än heter.

*jag smälter*

• Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-02 02:35:56 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-02 02:34:49 följande: Dansar hon som Barbapappa da?
    Nej!Han hatar Barbapappa!

Är G vaken?
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-02 17:23:12 följande:
    Det får bli falukorv i ugn! Tack för hjälpen!
    Så lite så.
  • Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-11-02 17:33:38 följande:
    Vad gör ni?LillM och jag kom just hem från att skjutsa D till skolan.D höll på att skratta ihjäl sig åt KB anekdot i natt... när vi berättade att han somnat utanför taxistationen
    Pustar ut.

Är du på smällen då?
  • Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-11-02 17:35:53 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-02 17:35:10 följande: Well never know.Här har apoteken inte öppet om söndagar serni. Det är 80tal här.
    Såå imorrn!!!!*håller tummarna*
  • Tant Greta
    Trogga skrev 2008-11-02 18:58:34 följande:
    Idag har jag för första gången åkt iväg själv och lämnat bägge barnen till killen. Vilket resulterade i att de inte sovit eller ätit mellanmål
    Låt honom ta hand om konsekvensen?
  • Tant Greta
    Trogga skrev 2008-11-02 19:05:05 följande:
    Jag har redan fått dem.
    Jäkla pucko!
    Om du nu för En Gång Skull hittar på något och han missar att få barnen att sova vilket resulterar att barnen blir gnälliga,ja då är det DU som ska ligga i soffan och käka praliner!Skrikandes 
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-02 19:04:49 följande:
    Hemma Har:*varit pa Ikea (som vanligt ...*suck*)*brakat med proppen för att han somnade i bilen när jag var inne pa Ikea. Gasse hade lyckats öppna min vâska och tagit ut gammal migrän medicin samt katt-knark *köpt lakan*ska nu laga falukorv
    Vad alla äter falukorv idag!Gjorde jag med...
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-02 19:46:29 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-02 19:41:08 följande: Den âr kanske den Officiella Korvdagen idag? Och coca-cola har matat oss fulla med subliminala meddelanden sa att alla äter korv? Eller sa är det för att Eras är byxlös sedan ett par dagar tillbaka?
    Eras byxlös?Då hade vi nog varit sugna på prinskorv väl?
  • Tant Greta
    Trogga skrev 2008-11-02 20:08:51 följande:
    På söndag ska vi se om vi lyckats fixa en liten som ska bo i mig ett tag. Annars skiter vi i det fram till mars
    Men varför just på söndag?Pippa varje dag eller nåt,ägg och spermier är inte att lita på
Svar på tråden dårt asöires setuG