• Pynta

dårt asöires setuG

Gott nytt år på er!!

• Pynta

MissKaos skrev 2009-01-01 12:04:43 följande:

GodMorgon. Pigga och Glada? Glad ja, pigg nej. Sent i går. Och förvärkar hela j-a kvällen. God mat, och mkt mat dock.VArför är inte jag med i RD`s poeterier?
    Jaså. Så bäbis är fortfarande på sin plats.
    Nåja, det är ju inte lördag än.
  • Pynta

Jag och parvel var hos kompis igår. Parvel somnade på sängen och sov sig igenom tolvslaslaget med fyrverkerier och smällare utanför fönstret. Hur det var möjligt fick sin förklaring ett par timmar senare när han vaknade upp med feber.
    Vi går och drar på en jävla förkylning, eller om det kanske är förkylningar som avlöser varandra. Vi hinner lagom bli hyggligt pigga när det hela börjar om igen. Idag är han varm som en liten kamin och slapp som en trasa. Har petat i honom lite Alvedon och det har hjälpt lite.Och jag snyter näsor. Är det inte hans, så är det min egen. Börjar bli väldigt, väldigt trött på det här nu. Har varit på det här viset i drygt en månad nu.
    Håller med Thore Skogman. Förkylning gör ingen mänska glá!

• Pynta

MissKaos skrev 2009-01-01 12:13:40 följande:

Ja han är kvar i magen. Kommer väll ha såhär roliga kvällar nu i flera veckor då, med onda förvärkar eller vad det nu är. Och gå på toa 4ggr/dag.
    Jag tror inte att det kommer att ta många dagar innan grabben kommer.
  • Pynta

Millimina skrev 2009-01-01 13:45:44 följande:

Det var en sak om Pynta och Parvel. Visst är han ditt barnbarn?
    Jo. Det stämmer.
  • Pynta

Millimina skrev 2009-01-01 13:54:26 följande:

Pynta skrev 2009-01-01 13:52:36 följande:
    Vilken tur du har, verkar det som iaf, att du får rå om honom så mycket! Lyckost! Jag vill också ha barnbarn! *nu går jag, vinkevink*
    Visst. Han är mormors Parvel.
  • Pynta

MissKaos skrev 2009-01-01 15:51:26 följande:

Jaha, och vad händer här då mer än att Musen Bajsar?
    Att jag är på väg till tvättstugan.
  • Pynta
    Pelargonen skrev 2009-01-01 22:16:03 följande:
    Jag hade sagt till tanterna att jag tycker man ska avskaffa kungahuset. Deras papiljottkrullade hår brukar bli rakt för det mesta när man säger så.
    Precis vad jag också skulle ha sagt.
  • Pynta

siamusen skrev 2009-01-01 23:56:04 följande:

Jag gillar kungafamiljen. Blir jag mobbad nu?
    Ja.
Svar på tråden dårt asöires setuG