Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-21 14:53:52 följande:
    Fan.
    Igår när jag åkte förbi/genom ähhh...vad fan heter orten nu då...stoppet innan Mjölby (söder om, men inte Nässjö) om man åker X2000...nåja i vart fall, det snöade som attan där, låg en massa snö på marken och julbelysningen var tänd i centrum. Såååååå fint
  • Fröken Sophia

Det som inte var lika fint var att det hade bildats is även på INSIDAN av min framruta på puttenuttgullefnjuttbilen ( ) så jag fick skrapa som faaan innan jag kunde köra hem.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-21 15:01:48 följande:
    Nehepp - over and out.
    Josåattvahettere.

Jag ska också sticka nu.
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-23 21:01:43 följande:
    Ja var är Pippo och My?Förvärkar ca var 15:e minut igen. Tröttsamt. Har varit sådär i flera omgångar nu, sen går det över. Ett tag. Håller det på såhär vete f-n om man orkar jobba imorgon? 
    Jag har nästan inga förvärkar eller "sammandragningar" alls Fundersam , inte ens när jag är ute och går långt...innebär det att jag ska vara gravid lääääääänge till????
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-24 08:12:19 följande:
    Hej,Här har det varit kaos. Snyggos dotter har varit jättearg och skrikit och bråkat och gråtit hela dagen igår.JAg vet inte vad jag ska göra snart.
    Jobbigt

Har ni frågat varför hon är ledsen och arg?
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-24 08:40:35 följande:
    Näe, tror alla är olika - jag hade inte en enda sammandragning elelr förvärk innan vattnet gick.
    Ok. Jag hade betydligt mycket mer av den varan kring v 29-32 än vad jag har nu. Nåja. Bebisen kommer när den kommer. Man blir bara så otålig när någon i ens närhet får barn.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-24 08:42:16 följande:
    Joru, här med. Höll på att tappa andan totalt pga av ilblåst.
    de är ju svinkallt idag.

Fast lite fint med snön ändå.

Mina parents kommer förhoppningsvis hit i eftermiddag (kör från sthlm) och de ska stanna tills på onsdag  
  • Fröken Sophia
    Zimlis skrev 2008-11-24 08:48:50 följande:
    Ska du bli lite bortskämd då?? (det blir jag när mina föräldrar kommer på besök )
    Oja. Jag räknar med att bli major bortskämd Särskilt nu när jag är tung och otymplig.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-24 09:17:03 följande:
    JAg tror inte att hon vet.
    Nej i den åldern gör man nog inte det. Bara en massa frustration över saker som man inte kan styra över som måste få komma ut. Men det är svårt som vuxen och "förälder" att handskas med det förstår jag.

Trist med en mamma som skiter i att hon mår dåligt. Fattar inte att vuxna människor kan ha så stor hål i huvudet...
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-24 10:43:40 följande:
    *kaos på mitt jobb idag*Kan man säga.. Vi sk aha avtackning för vår Dr mitt i flytt och ombyggnadskaoset här. DÅ dyker det upp gubbar och ska hämta alla mottagningens journaler till nya arkivet. dom skulle inte komma idag. Och för att göra det lite mer spännande trillade det in en snubbe som ska fixa med fläktarna eller ventilationen eller nå´t. Inne i vårt konferansrum, där vi har försökt göra fint för mottagningen som ska vara. Nice va?Lägg till en patient/timme + lite tfn remisser. Kaos. orka. *får snart förvärkar av stressen* 
    ANDAS! In genom munnen och ut genom näsan.

*fnissar*
Svar på tråden dårt asöires setuG