Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

DCLXVI skrev 2008-11-06 13:30:35 följande:
    Själv har jag en väska i penis-skinn. Den är bra tycker jag.
    Är det inte risk att den sväller i helt fel situationer?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-11-06 13:37:45 följande:
    Åh, det tror jag att jag ska göra mig en nu.Tror ni det blir bra med en prototyp i antingen vanlig galon, svart eller vit, eller ska jag ta det mer mjuka men krokodi/orm-imiterade? Vilken size?
    Läppstiftsstorlek i rosa galon.
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-06 13:45:26 följande:
    Ja, här kan man bli både trött och matt. Förresten ska man kanske sy dem med dubbla skinn? Liksom förhud utanpå?
    Dubbla lager? Kan sabba känslan lite...
  • Perry the Platypus

*tittar fascinerat på när Solfisa gör en platt hög av PP*

• Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-11-06 14:51:18 följande:
    Vad ni plågar varann ! *anmäler för misshandel*
    *hajjfajjvar för ot-gnäll*
  • Perry the Platypus

Boink!!

• Perry the Platypus

Inatt sov Arvid i min säng från strax efter midnatt och jag har faktiskt sovit ok ändå!? Inte för att jag vill ha honom där, men när han emellanåt vaknar på natten är jag för trött för att ta itu med det på annat sätt än att dra med honom till min säng.

• Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-07 08:33:27 följande:
    Mmm, så känner jag med. ORKAR inte riskera att han börjar skrika om jag försöker få honom att somna om i sin egen säng. Vill bara få sova, fort...
    Ja, och gummiklubban brukar inte stå vid hans säng så man kan ta till den heller eller?
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-07 08:36:05 följande:
    Nej den är alltid på villovägar när man behöer den. Nu börjar det låta inne i sovrummet, måste hämta Skrutt så inte gubbe vaknar. Hepp!!
    Hipp!
  • Perry the Platypus

MK - vilken vecka är du i nu?

Svar på tråden dårt asöires setuG