Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

Här bråkar J och Bea, jag har medlat mellan dem.

Har tänt två ljus (inte fem som vissa här ville), sen paketjakt. Fast jakt och jakt de låg i tomtesäcken som förra veckan. Nu ska jag installera om min dator, dör den kommer jag inte ut mer ikväll (fast det skulle mina händer må bra av

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Fåret Shaun

hur får man ett barn att sluta skrika?
    Snart blir jag mordisk av att hon väcker sin lillebror 100gånger mellan 19-21 sen kan inte han somna om innan 01

• Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-12-07 20:33:33 följande:
    Vi âter âppelkaka och vaniljsas
    vi ska äta sunborn punch när fisen slutat leka mistlur
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-12-07 20:42:46 följande:
    Fåret Shaun skrev 2008-12-07 20:38:53 följande: Gott
    Ja

gu vad jag längtar att få börja jobba nu, har huvudvärk dagligen pga skrik. Vilket gör att jag skriker och karusellen går för fullt.

Idag satt jag i min hörna och lät J ta allt själv, han är lite slut nu
  • Fåret Shaun

Varför ska man köpa en cd-spelare för 1000kr till barnen?
    De lyckas pilla sönder det mesta. Jag förespråkar en som är som kasettbandspelarna med mic som finns i leksaksaffärer

• Fåret Shaun

Den jag tycker vi ska införskaffa har en föräldra knapp där man kan ställa in max volym. Även är den stöttålig.
    Finns miccar också.

Vi har inte heller 1000kr att lägga på något som håller i max 1 år med dessa två, inte då sonen övar på att bli elektriker

• Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-12-08 00:24:36 följande:
    Millimina skrev 2008-12-08 00:12:25 följande: Nej, den sidan lâste jag nyss. Tycker bara det känns som en väldigt tung medicinering.
    vad säger läkaren då?
  • Fåret Shaun

Milli vill ni med till Spiran imorgon. Jag hoppas på friska barn så vi kan gå dit. Fixar inte riktigt allt med barnen själv och puckot vägrar jbba hemma

• Fåret Shaun

nej nu ska jag nanna kudden och vila mina händer. Ska även svära över cd-spelaren som inte fungerar och kan spela klassisk musik ör barnen

Svar på tråden dårt asöires setuG