Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-10-27 22:29:55 följande:

Nää,det var KUKEN som fick mina tuttar.Lider du av amningskoma?
    Jag ammar inte. Sånt är för amatörer¨.
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-27 22:36:22 följande:

Menar att DU blev ammad för länge !
    pfffftttt......
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-27 22:38:47 följande:
    musen ammar sig själv, det är därför hon inte vill amma Klåwiz; hon ville ha tuttmjölken för sig själv!Öm punkt det där...
    Du kan ju inte ens stava ditt blonda babianarsle: Khlåhwizch är det ju.
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-27 22:48:38 följande:
    Kan ju inte hjälpa att det ändras varje dag! I går var det ju Klóvìsz.Näe tidig jour i morgon! Natt natt!
    Godnatt pa dig.
  • siamusen

Min erfarenhet av karlar är att de är de som svânger sig med de stora orden och lovar guld och gröna skogar som är mest fulla av skit när det vâl kommer till kritan.

• siamusen
    Eras skrev 2008-10-28 12:38:05 följande:
    KUK.
    eller UKK?
  • siamusen

Jag var ocksa snorfull nâr jag träffade proppen.Nobbade honom totalt och kysste var gemensamma polare istället, en tjej

Sa han trodde jag var flata, jag tyckte han var arrogant, jag hade pojkvân och proppen var bara dum

• siamusen

Nu har jag varit ute och provburit var sele.Funkade finemang och Chllowïs somnade pa studs.

Gasse dâremot rev hela vedhögen och rullade sig i en vattenpöl.

Sen gick vi in igen.

• siamusen
    KarJac skrev 2008-10-28 15:27:18 följande:
    *bokar in tid för barnen hos MissK*Jag vill också hångla med dig musen. *häller sprit i*JAG VILL HEM!
    äsch vi hånglade inte sa mycket egentligen. Vet inte hur det kom sig men hon hade tydligen aldrig kysst en tjej och jag tyckte inte det var en big deal sa slurp, smack ungefâr

Hon var förövrigt min tärna pa bröllopet
Svar på tråden dårt asöires setuG