Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Chilimon skrev 2008-11-07 14:33:09 följande:
    ta ett test då, för hormonerna finns väl en i liten dos i kroppen?Annars är det väl dom där jäkla förbenade mellanblödningarna som man får av spiral och pstav
    Jag blödde ju konstant av p-stav. Jag ORKAR inte samma visa igen med spiralen!!!!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-11-07 14:43:59 följande:
    Hur länge har du haft spiralen? Det kan väl ta ett par månader innan ev. siralstök klingar av.
    Satte in den den 29 sept så jag vet ju iofs det, men det är ändå nåt som inte riktigt stämmer.
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-11-07 19:15:07 följande:
    Ska gå och hämta min pizza. Sedan kommer något historiskt att ske. Jag ska för första gången ha mitt barnbarn hos mig över natten och en bit in på morgondagen. Hans mor ska på fest. Skål tamigfan!
    Men alltså, hur gammal ÄR du egentligen?? *tittar storögt*
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-11-07 20:46:37 följande:
    Äldst i tråden men inte SÅ himla gammal. Jag är en ung mormor.
    *ser skeptisk ut*

Så du är trådens gamling.... kanske därför du ger så pass bra råd.
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-07 20:47:48 följande:
    Hey! hur många vinkade åt mig när jag var i storstan i onsdags?
    Alltså, jag vevade som fan här ifrån Linköping, men jag fick ju ingen som helst reaktion.
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-07 21:17:15 följande:
    Vafan, jag flaxade ju värre än en talgoxe behöver du brillor eller?
    *tar av flaskbottnarna*

You talking to me?? You talking to me?????
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 21:20:59 följande:
    En fd vän till mig blev farmor när hon var 39.
    Låter för mig jäkligt ångestladdat.
  • Perry the Platypus
    Perry the Platypus skrev 2008-11-07 21:21:50 följande:
    Låter för mig jäkligt ångestladdat.
    Kansk känns annorlunda för dig som blev mamma när du var så ung. Jag var 32 när Arvid poppade ut och får svindel vid tanken på att Arvid en dag ska bli av med oskulden.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 21:29:11 följande:
    Det dröjer nog tills du är runt 50 i alla fall.
    Har jag riktig otur så ryker den aldrig och han blir en sån där överliggare vid KTH som är hyperintelligent men inte klarar att tvätta själv.....
Svar på tråden dårt asöires setuG