Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 21:32:44 följande:
    Aj aj det vore ju jobbigt.
    Ja...

*har nu börjat oroa mig*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

ÅHHHHHHHHHHH, de pratar om fabror Bosse på 4an!!!

• Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-07 21:35:55 följande:
    Jäs ajm talking to jooooooooooooo!
    *flashar boobisarna för att knäcka Cuntan*
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 21:36:14 följande:
    Vem är nu det då?
    Du veeet, Johan Ulvesons snuskiga scoutfarbror.
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-07 21:37:16 följande:
    Hej. Jag har köpt ny mobil och den vill inte funka som jag vill. Strul med internet och MSN. Sambon bara bubblar massa termer hela tiden "har du kollat så du har rätt kopplingspunkt?" "Kan du inte ställa in fabriksinställningarna och göra om?" "Har du laddat hem gprs?" osv, osv Jag blir bara arg och irriterad. Så jag slängde ut både honom och telefon-helvetet från balkongen. Var det fel?
    Det är aldrig fel at visa känslor. Relationen bara stärks av att man är ärlig.
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-07 21:40:33 följande:
    Precis min tanke. Han svarar iofs inte när jag skriker åt honom. Vi bor ju bara på fjärde våningen, han borde väl höra mej där nerifrån? *orolig* Ska jag starta en tråd?
    Jaaa!!!
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-07 21:44:18 följande:
    *lämnar VO omedelbart*
    Wow.... jag behövde inte ens ta till min ballongknut allså.
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-07 21:45:36 följande:
    Vet ni vad jag har nu då? va? va? Va? KUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En cystjävel på äggstocken i den ringa storleken av 8 cm i diameter Nån som vill byta?
    Men lilla gumman. Ska dina tjejgrejor aldrig lugna ner sig?
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-07 21:48:43 följande:
    Tydligen inte.. Haha min läkare sa "ja det är ju verkligne oturligt men jag hoppas att du inte ger upp* Haha tur att man är en kvinna av stål, eller inte..
    Ni står redan i adoptionskö va?
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-07 21:52:14 följande:
    Ja för utredning
    Ah, ok.

JA, jag vet fasen inte vad jag ska skriva som rimligen kan få dig att känna dig bättre. Jag tycker du är otrolig som inte slitit ur tjejgrejorna själv med dina bara händer efter all smärta de åsamkat dig.
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-07 21:58:35 följande:
    Mja jag blev faktiskt inte förvånad, jag är van på nåt sjukt sätt? Det blir väl så.. Nåja bara att hoppas att den inte ställer till med något djävulskap.. Tack raring!
    Jag håller på dig, vettu!!

(Trots att du vinkar som en töntig talgoxe..)
Svar på tråden dårt asöires setuG