Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Oj, jag ska nog stänga av trorjag.

Garageänkan skrev 2008-11-08 19:22:11 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-08 19:19:01 följande: Med jobbig mus-röst och sjunga smurfigt på julafton. ...och den vackrasteeee hon blir på hela kvälleeeeeeeen
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl
    Vad hände?
    siamusen skrev 2008-11-08 19:31:00 följande:
    Jahapp..sa blrv proppen arg ocksa och slog sönder sopskyfeln sa att barnen började grata.
  • gutegirl

Ojoj

siamusen skrev 2008-11-08 19:44:12 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-08 19:39:22 följande: han âr allmânt grinig, gasse är gasse, stress i hela huset, gasse slängde sin mat pa golvet och proppen skulle plockaupp och gasse ställer sig i högen med mat och sparkar, proppen skriker och jag ber honomlugna ned sig sa han slog sönder skyffeln mot bordet.
  • gutegirl

Äh, det är somvanligt här

Trailer T skrev 2008-11-08 20:35:23 följande:
    Jag orkar inte läsa 7800 inlägg..Kan man kanske få en kort resume.. *väntar*
  • gutegirl

Nej, duär kass morsa men eambitiös hemninredare.

siamusen skrev 2008-11-08 21:38:10 följande:
    Hörrni..visst borde jag vinna årets fl-mamma: Nu har jag stått ute pa balkongen och malat skåpsdörrar i sån jävla storm att jag inte såg vad jag målade! En liten medalj far man för det va? fast jag ammade iofs inte samtidigt och hade inte Clovis i sjal...klara minus-poäng
  • gutegirl

Tuttbitaren fyller år och är hos sin pappa, hans storasyrra ringde och sa att hon inte pallade att komma hit och fira honom ikväll när han kommer från sin pappa och jag känner mig deppig. Vi blev osams. Så ringer hon sedan och säger att "Ok, jagkommer för jagmåste hämnta mina kläder".  Bajs. VI ska snart ut på promenad i alla fall och handla lite tårtsaker, jag ska göra Harry Potter-tårta till honom.

MissKaos skrev 2008-11-09 12:58:58 följande:
    Vad GÖR alla idag? JAg borde göra ngt känner jag. Inte bara sitta här. Ringde en massa folk igår som jag inte han prata med pga att vi hade gäster. Borde gå och ducha. Det regnar och är genomgrått ute. Borde eg ta och åka ner till gymmet eller så, ja inte bara sitta här inne hela dagen. VARFÖR orkar man itne ta tag i livet ibland? VA?
  • gutegirl

Jag ska göra hans huvud tänkte jag. KOmmer bild i bloggen sedan.

MissKaos skrev 2008-11-09 13:53:30 följande:
    Trist. HUr gör man en HArryPotter tårta?
  • gutegirl

Kul kul!

siamusen skrev 2008-11-09 14:44:51 följande:
    Nu drar vioch köper trä till skrivbordet..INTE proppen somska mecka
Svar på tråden dårt asöires setuG