Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 08:08:57 följande:
    Åååh, det vore ju askul, MEN JAG KAN INTE
    *ledsen i ögat*

Vad synd.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Nu har en mycket arg kund skrikit åt mig och kravt att tala med min chef. *suckar*

• Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-10-07 08:34:16 följande:
    Ett STORT problem som jag verkar få dras med hela livet. Suck.Inte lätt att vara så charmig, snygg, sexig, rik, rolig och dessutom smart. Som sagt. VEM skulle inte bli kär? Jag är ju tom själv kär i mig!
    Jag är inte kär i dig. Tycker du är lite gullig bara.
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-10-07 08:37:09 följande:
    Ge kunden mitt nummer. Jag jobbade med högstadieelever igår, så den kunden kommer förlora diskussionen så hårt! Helt ofattbart aggro man blir av femtonåringar som inte kan de enklaste regler! Den där skolan ska dessutom vara en "bra" skola! Tror faktiskt att bra skolor har jobbigare elever. De kommer säkert lyckas i sina liv, men de är inte trevliga att ha att göra med, det är säkert. Tur att jag är en så urbra vikarie att jag vinner över dem. Men pip-lisen som vi hade i bild.. hon hade varit död vid det här laget!
    Du kanske kan hälla ner räkskal i hennes brevinkast? Det borde lära henne något.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 08:43:22 följande:
    Vad ska du göra i stockholm förresten?
    Utbildning i förvaltningsrätt.
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-10-07 08:44:30 följande:
    näe, det behöver du nog ingen hjälp till! Det gör man ju i smyg. Gör din chef sådant för dig? Härligt att ha en sådan på sin sida! Jag gör saker in the open. Argumenterar och skäller ut. Tar i försvar. Sådant. Har allvarliga funderingar på att starta websidan: vuxen.se. Dit kan man vända sig när man behöver någon som står på ens sida. Har bara lite svårt att tänka ut hur betalningen ska skötas.. Ska man ordna det som någon sorts telefonhorelinje?
    Det är ju en fullständigt lysande idé!!!
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 08:45:06 följande:
    Åh, det låt faktiskt jättekul! Vad har ni för föreläsare? Får jag gissa på att ni ska vara i Wennergren Center?
    Nej, det är en intern utbildning som rättsenheten håller i. Vi håller till på ett hotell centralt vilket gör att jag hoppas extra mycket på att nån trådflicka vill ses en stund.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-07 08:56:08 följande:
    Heeej sötnosar!har ni saknat mig?
    Näeee. Jag är mest på dåligt humör efter den där hysteriska kunden.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-07 09:10:03 följande:
    *grrrrrrrr*Det är då man säger: JAG ÄR CHEFEN DIN JÄVLA SOPPROT. HÅLL KÄFTEN OCH GÖR SOM  JAG SÄGER!!!!
    Det hade varit väldigt tillfredsställande...
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-07 09:19:56 följande:
    Idag är jag trött
    För att dina slemsäckar till ungar hållit dig vaken hela natten?
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-07 09:32:11 följande:
    nope, stressad över att kalendern är fulltäcknad resten av veckan, och att jag blev väckt innan 6. Men hinner inte vila på dagen
    Hmm. Kan du peta bort nåt ut kalendern och bjuda dig själv en ansiktsbehandling?
Svar på tråden dårt asöires setuG