-
NemHo? På allvar???LickMeUp skrev 2008-10-14 22:48:03 följande:måsste va så juh.btw.. en kompis tog reda på könet på bäbis i magen ida... det kommer en Nemho
-
Kom och HJÄLP mig i tråden nu med det tipset SNÄLLA. Jag blir helt störd snart gör jag en youtibefilm ala pogo pedagog...LickMeUp skrev 2008-10-14 22:49:38 följande:HAHAHAHAdock har det några ggr runnit ur den när man ställt den upp efter att ha matat, om det varit nåt kvar.men såna grejer kan ju bero på om man skruvar åt ventilen för hårt, för då korvar sig ju den vita packningen och håller inte tätt
-
Ja.PP suger och slickar på en napp lite erotiskt...*isch*siamusen skrev 2008-10-14 22:52:07 följande:Eller PP pedagog och dia-bilder
-
jag är riktigt lite insatt i såntdär barnplanerande jag. Alltså när har man en säker period osv? När ska man nuppa för att det är störst chans att bli på smällen?
jag skulle ju inte bli gravid och det var ju i princip omöjligt efter alla cystor osv sa dom så vi nippade på och sen ojfan. -
Hej.
Bella: oj verkligen tråkigt att läsa om ert förhållande. Hoppas av hela mitt hjärta att det går att reda upp för er skull. Har ni funderat på familje/par terapi? Det brukar hjälpa lite bara man är redo att vilja rädda sitt förhållande och så är det skönt med en opartisk tredjepart. Många styjkeknujj -
Det fick iaf mina föräldrar att börja om på nytt och det höll 10 år till...Perry the Platypus skrev 2008-10-15 17:11:33 följande:Kanske vore terapi något. Jag brukar fräsa "nehe, men då vill jag skiljas!" när vi blir osams. Jävligt moget, jag vet.
-
Vilken jävla soppa?!
Idag hörde jag att min ena kompis blivit tillsammans med sitt ex´s ex. Det ni. -
De var ett lesbiskt par i många år sen vi gick i högstadiet sen skaffade de båda familj med män och sen skiljde båda sig och nu är den ena ihop med den andras exman.exmannen är dessutom en komplett idiot och det VET hon att han är med tanke på vad han gjort mot sin förra tjej och barnen. Helt virrigt. Undrar om hon egentligen vill ha tjejen tillbaks?DCLXVI skrev 2008-10-15 18:22:49 följande:Gay?? Eller fattar jag fel.
-
Ska testa sen. LillM däckade klockan halv 8 redan han va helt färdig...
-
hej sune.Suri skrev 2008-10-15 19:19:19 följande:*premiär-ammar på fl och skriver med en hand*sune hälsar.