• Pynta

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-10-21 13:38:34 följande:
    Men kan man inte råka klippa sig i skinnet då??
    En lösning på det problemet kan vara att be karln om hjälp.
  • Pynta

Håller med er andra ang. nya Fl. Det var inte mycket att ropa hurra för. Och det ser inte bättre ut än att det ska köras vidare med dessa dötrista smilisar.

Törs jag föreslå att smilisansvarig på Fl tar och gör ett besök bland Flashbacks smilisar, ett litet studiebesök...eller får jag en tillsägelse för det? Eller detta inlägg kanske rent av blir bortplockat?

• Pynta
    Perry the Platypus skrev 2008-10-22 11:14:39 följande:
    Tror pojkvännen är asexuell jag.
    Eller också vill han helt enkelt bara knulla.
  • Pynta
    LickMeUp skrev 2008-10-25 14:12:27 följande:
    seriöst... pers mamma önskar sig en Vespa när hon fyller 50 nästa år.men allvarligt... är det nåt man önskar sig av sina barn när man själv inte ger sina barnbarn nåt av värde när de fyller år?överreagerar jag? myckt möjligt.men det vore ju som om att pappa min skulle önska sig en ny traktor när han fyller 60 sen.(att tilläggas så önskade sig pappan en ny stereo när han fyllde 55... vilket han fick och vi fick betala det mesta.. HALLÅ... 55... min pappa njde sig med att vi kom, åsså fick han en teckning av kasper och en godispåse (som ja åt upp ))men varför ska vi snåla och spara för att HON ska få sig en ny vespa.. de är ju skitdyra ju.en liten notis: när eddie föddes fick han 2 bodys från kappahl (2 för 99) av sin farmor och farfar...jag är inte otacksam eller bortskämd (bara lite ) men nån jävla måtta får det väl va.
    Varför inte köpa en kvast? :-;
  • Pynta

Tant Greta skrev 2008-10-27 18:41:13 följande:

Ett utdrag :En vacker söndag önskar jag alla oavsett var du befinner dej, hur du än har det, hur det ser ut omkring dej, om du är ledsen eller glad, om du sörjer eller fröjdas, om du är stark eller svag, frisk eller sjuk. Ber till Gud för alla mina läsare! Ditt liv kommer att ljusna! Det finns hopp i hopplösheten, tröst,glädje, mod, kraft, styrka, hälsa och liv. Guds kärlek är som stranden och som havet, oändligt, den tar aldrig slut. Han älskar dej med en evig, sann kärlek. En vacker Söndag önskar jag er alla
    Fy fan.
  • Pynta

Illiterat

"UTTAL: il1itera4t l. 01~,ORDKLASS: adj. o. sbst. m.ig.; ss. adj. -are; n. o. adv. == ; ss. sbst. best. -en; pl. -er.
    ETYMOLOGI: [jfr t. illiterat, eng. itlliterate; av lat. illiteratus, av in- (se IN-, pref.2) o. literatus (se LITTERAT)](...)

I) BETYDELSE: adj.: som är utan boklig bildning, okunnig; som är utan (högre) skolbildning; olärd, ostuderad; ngn gg äv.: "illitterär'". "

• Pynta
    Perry the Platypus skrev 2008-10-28 13:48:53 följande:
    Du bara måste ligga med honom!!
    Och hasta tillbaka till tråden och berätta!
Svar på tråden dårt asöires setuG