Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Skrattar åt bellas mörkläggning av flytningar alltså.

• Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:07:02 följande:
    Det var sötdelen jag trodde och inget annat. Vet ju inte hur du ser ut, bara din fot.Kåt, glad och tacksam kommer från Omaka par - filmen som skiljer sig.
    Bara för att jag är blatte betyder det inte att jag inte sett svenska filmer  
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:08:50 följande:
    Var fan var du igår, ädla ridderska, när jag blev slaktad i min "Är jag rolig?"-tråd??
    På middag...vågade inte låna datorn för FL-surf.

Länk?Eller är det för sent?
  • Tant Greta
    jungfu skrev 2008-11-08 23:10:38 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:08:20 följande: jag är lite inne på att det inte finns några blattar eftersom det inte finns några ursvennar... alla är samma sak
    Kan du inte starta en tråd om det?Kan bli intressant.
  • Tant Greta

Idag var jag och hälsade på bror som bor i ett invandrartätt område,möter en invandrarfamilj med barn i 9-12års åldern,barnen busar,jag går förbi dem och hör:"Men sluta vara en sån jäkla svensk,sluta att plocka upp saker med händerna från marken".
    Sagt av mamman till ett av barnen...Fan,tappade nästan öronen.
    Hur är en"jäkla svensk"?  

• Tant Greta
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:17:43 följande:
    Idag var jag och hälsade på bror som bor i ett invandrartätt område,möter en invandrarfamilj med barn i 9-12års åldern,barnen busar,jag går förbi dem och hör:"Men sluta vara en sån jäkla svensk,sluta att plocka upp saker med händerna från marken".Sagt av mamman till ett av barnen...Fan,tappade nästan öronen.Hur är en"jäkla svensk"?  
    Med detta jungfu ville jag bara säga att fördomar "haglar från båda sidor".
  • Tant Greta
    jungfu skrev 2008-11-08 23:15:11 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:12:01 följande: jo fast jag kommer ju inte vara här o kunna bemöta alla begåvade "de stjäl kundvagnar" inlägg som kommer att ploppa upp...
    Men VAR är du egentligen?
  • Tant Greta
    Pynta skrev 2008-11-08 23:25:48 följande:
    Hej på er alla käcka töser i tråden!Parvel has left the building. Jag har helt på egen hand lyckats hålla honom, inte bara vid liv, utan också glad och nöjd i ett dygn. * Stolt mormor* Men nu är jag trött. Det tar på krafterna att hålla koll på en liten 1-åring. Har mer än en gång skänkt Musen en tanke. Hur orkar du?Hur är läget i tråden, har jag missat något av vikt och värde?
    Hejhej hemliga kvinna med barnbarn!

Jag trodde jag var äldst i tråden!?
Svar på tråden dårt asöires setuG