Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Haha! Jag vet HUR man skriver högst uppe, där dagens datum står! Kolla! Det blev lite rörigt, men det står att jag hittat en cool drake och undrar om jag får låna den! Är det du Siamus som gjort den? Snygg!!!

Snart är det jul. Danitra blir Effells tomte!
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-11-27 00:47:10 följande:
    Japp, jag som gjort. Ta du bara. Vad ska du ha den till?
    Bara som dekor i någon lämplig tomtetråd!
    Såg du vad jag skrev högst upp? Nu ska jag gå och skriva något annat fult i någon tråds överdel! Kom på var och vad jag ska skriva!
  • Millimina

Hej! Vill ni ha ett nytt ordspråk överst på den här sidan?

• Millimina
    FFröken Sophia är söt!
  • Millimina

Hokus pokus!

• Millimina

Oj, jag stammade visst!

• Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-11-27 11:00:17 följande:
    Förresten - snygg elelr ej?? www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=#
    Jo, de var ganska fina. men det är lätt hänt att för mycket svart-vitt gör att intrycket blir plottrigt. Man ska nog inte ha blommor i ett sådant fönster, heller inte svartvita tavlor på väggarna och mycket färger i övrigt... Tänker jag.. Jag hade kunnat välja den här i en hall på en vägg om det var för "tomt" i övrigt.
  • Millimina
    Suri skrev 2008-11-27 12:25:13 följande:
    försöker få sune att somna om så jag kan komma tillbaka och gnälla mer. fast om man ser det från den ljusa sidan så slipper jag ju tvätta...
    Jag har en tvättmaskin som inte är inkopplad ens.. för jag har inte råd med inkopplingen Vill du köpa? 700?
  • Millimina

Den är använd i ett år.. men har nu stått i tre år utan att vara mer än lite avställningsyta.. hrm..toppmatad.

Svar på tråden dårt asöires setuG