Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Nej,det är en tant på 350 kg i vägen.

siamusen skrev 2008-11-09 22:05:29 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-09 22:04:01 följande: Ser du mig?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

nja, baraomProppen matar dig med glass och tjocklad hela dagarna och tar kort på det och lägger ut det på nätet och berättar hur mycket du ökat i vikt sedan förra helgen.

siamusen skrev 2008-11-09 22:12:16 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-09 22:06:41 följande: Är det inte jag da?
  • gutegirl

Japp! Satan vad ruggigt de filmar!

Eras skrev 2008-11-09 22:54:43 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-09 22:53:15 följande: Haunting? Saknar det programmet som faen.
  • gutegirl

Jag bara måste, liksom. Ungefär som att kolla på avrättningar på flashback. Jag är störd.

Chilimon skrev 2008-11-09 22:57:12 följande:
    Hur törs du se på sånt där?
  • gutegirl
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 08:36:31 följande:
    *släpar mig in i tråden* Shit vad trött jag är idag. Var ganska pigg igår innan jag skulle somna så det tog ett tag, sen sov jag som en sten tills att Surfer gick på toa mitt  i natten, och då behövde jag också göra det. Sen låg jag och snurrade mig i sängen en stund och sen kom Jr. in och ville att Surfer skulle komma in till honom en stund. Och då låg jag halvvaken tills att Surfer kom tillbaka. Sen lyckades jag nästan somna - då kommer Jr. och lägger sig hos oss. Och masken snurrade och sparkade och höll på tills att Surfer la handen på min mage, då blev det lite lugnare. Och sen låg jag vaken en stund och lyssnade på Sonic som tassade runt och grejade i saccosäcken han brukar sova, men lyckades somna igen till slut. Tills att Jr.'s väckarklocka ringde - 1 h för tidigt för den klockan var inte omställd. Sen stoppade jag i öronproppar och fick väl sova en liten stund innan min egen klocka ringde.  :_( Härlig natt. Jag hade i alla fall förbrett mig och plockat fram öronpropparna ur lådan, för jag visste ju att Jr. skulle komma in, förr eller senare, det var ju första natten här, samt att vi såg Indiana Jones IV igår.
    Meh, den där stora grabben måste sluta traska in hos er på nätterna. NU.
  • gutegirl

Och du ringde aldrig. Nu får du ingen tårta.

KarJac skrev 2008-11-10 10:12:26 följande:
    Sune verkar ha koll på sin mamma! Duktig Sune!
  • gutegirl

*äter lussebulle* Fan att de redan säljer sånt, jag skäms men kunde inte låta bli att smaska i mig en.

Svar på tråden dårt asöires setuG