Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-11-08 23:59:50 följande:
    Hej. Säger bara hej, och sen godnatt. 'Tänker ifall att jag blir förlamad någon gång och inte har andra att prata med att ni iaf ska minnas någon sorts gök som gal en gång i kvartalet och så vi inte är helt obekanta. Så i förebyggande syfte: "Hej"Fram till dess har jag inte tid...(ok.. imorgon kanske jag blir förlamad, ses då!)
    Då passar det minsann.Okerjå.Tar i trä att du inte blir förlamad, MEN återkommer imorrn.
  • Tant Greta
    Pynta skrev 2008-11-09 00:17:17 följande:
    Händer det att det inte visas dvs. blinkar när man har fått ett inlägg i gästboken? Såg att My varit inne i september(!)Det enda som jag sett blinka har varit inboxen. och då har det varit någon dumullad moderator som varit ifarten.
    Aldrig hänt här.

Dumullad?Är det på mormorsspråk?
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-09 01:13:21 följande:
    Jag dör snart...vad i helvete ska vi göra?
    Säger som cent,kolla upp Gasse.Han kan ju inte må så speciellt bra han heller.Han måste få sova nångång.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-09 02:48:08 följande:
    Har hetsâtit en hel påse kanelbullar fran ikea idag förresten. Iofs at jag ingen mat pa hela dagen sa det jâmnar kanske ut sig?Skitsamma...gott var det ivarjefall Nu dricker jag julmust.Proppfan sover pa soffan och där kan han glatt fa ligga kvar. Jag tânker inte vâcka honom.Världens storm utanför ocksa...kanske ska ta en tur pa kvasten?
    Ta kvasta och flyg hit!
    Kanelbullar i all ära,hört talas om mat?
    Kött,grönsaker,frukt...*djupt orolig*
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-09 02:55:07 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-09 02:52:50 följande: jag at 2 knâckemackor med brânnvinsost tidigare. Det far duga.Gäller ju bara en dag Kanelbullar är ju typ som smörgas med fibrer och kanel räknas vâl som en grönsak? Fast brun...
    En dag??
    Jo tjena....Så länge jag pratat med dig på FL.
    Ät mat musfan!
  • Tant Greta

Nu blev jag hungrig ju...fick matpaket när jag var hos mamma idag.. Läge att öppna...

• Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-09 03:07:07 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-09 03:04:17 följande: Vad var det i den?
    Grillad kyckling,inlagda(eller marinerade grillade)?  röda paprikor olja och vitlök(supergott) och potatisgratäng
    Räcker i 3 dagar typ,hon har nog inte fattat att jag är själv härhemma.
    Plus ostpita,vet du vad det är?
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-09 03:56:29 följande:
    Nu lägger jag mig och lâser lite skvaller och försöker varva ned. Är dunderpigg...Inget bra alls.Natti!
    Men shit!Kl är snart 04,ska vara på gymet kl 10!!!
    Sov gott musfamiljen.
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-11-09 14:58:40 följande:
    Vad tycker vi om Isaac?
    Bort med ett A och byt ut C mot K
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-11-09 15:04:50 följande:
    Isak?Mm.. jag vet itne om jag gillar namnet mycket eller inte alls. ÅHHHHH vad det är svårt!
    Isak är ett av mina favvonamn.
Svar på tråden dårt asöires setuG