Jag va ju där i helgenmen den endajag fick träffa va din sambo,inte så lite det men hade varit trevligare att få träffa dig med tanken på att jag säkert hade känt igen dig och hälsat
Jag har inte frågat honom om det. Han trodde väl bara att någon flörtade med honom och blev skitglad.
Men du ringde juente miiiig.
Näe, men vi var ju först på Nova, sedan handlade vi, sedan stod jag hemma och bakade pajer.
Kan jag skylla på barnen?
Hur som hade jag ju inte haft tid då men snart har jag säkert det! Gå ut med mig och mina kollegor i Malmö nästa fredag!
På Nova var jag ju också,gick och tittade efter Kärin Nästa fredag kan jag inte,man typ nästa lördag igen då e jag ledig och öppen för allt möjligt.Då kan vi hitta på en massa kul på dan,gå och bada,spana in babes Dricka kaffe,äta lax till lunch...På kvällen kan vi gå ut och dricka lagom mycket.Skulle det va något? Jag bjuder på Jukmust
Nopp. I am going to la Stockholmia och träffa FL-folk. Sorry. Kanske jukmust helgen efter? Eller ännu hellre helgen när cocken är ledig så vi kan köra på ordentligt.
Nu vet jag inte vilken helg det är,men jag e ju ledig den helgen då kocken jobbar.Men jag vill ju testa hans pasta nästa gång jag är där Så du får snällt fixa barnvakt,Ickan kanske kan ta dem
Ja just det. Det är ju skit. Men jag fixar Ickan, vi drar någonstans. Och gör vad vi vill. Det du!
Jag kan ta med hur mycket pasta du vill. Vilken slags pasta föredar du? Vet ju bara vilket kaffe du dricker...