Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Trailer T skrev 2008-12-03 19:18:51 följande:

Siamusen äter upp min man
    Ge henne en boll med kattmynta i och locka in henne i en transportbur
  • Garageänkan

Men vafan?! Jag har fått en massa OT anmälningar, Hallåååååååå vem i helvete anmäler inlägg som OT? De har LIV??? Nej tydligen inte...

• Garageänkan

Jag är sjukt hungrig kan någon laga rödbetsbiffar med hemkokt mos och hemlagad aioli åt mig?

• Garageänkan

Nu måste jag svulla starka snabbnudlar och sova sen. Jag kommer att bli ett sumo. Kan bara äta på kvällarna...

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-03 21:42:48 följande:

Fåret Shaun skrev 2008-12-03 21:39:08 följande: pa minst omtyckta? Absolut! i den andra gôr ni vad ni vill
    Nej jag röstade redan
  • Garageänkan

När återuppstod Le Tråd? Alltså, den är lite jesus.

• Garageänkan
    Ickan skrev 2008-12-05 22:47:32 följande:
    *inser att min nya avatar får mig att se ut som renen Rudolf med blek näsa* Någon som vill göra en bättre till mig? Med jultema.
    Jag tycker att du är jättefin jag skall återuppta min nakenbild jag fick av suri förut (tror de va suri, de va så längesen)
  • Garageänkan

Slurp. Kb prövar sin nyinköpta kostym, ser lite sopranos ut. Men utan pistolen liksom... Man blir lite sugen men Dr O.F sa ju att vi inte fick nuppa så länge jag har de här polyperna inne i musen

• Garageänkan
    Ickan skrev 2008-12-05 22:55:33 följande:
    Lite? Den dödas var tredje månad o några gånger till då o då men återuppstår alltid. Jesus återuppstod väl bara en gång?
    Ja men nu var den ju skendöd menar jag... lite som jesus, smygdog lite för att sen överraska alla.
Svar på tråden dårt asöires setuG