• KarJac

dårt asöires setuG

M y skrev 2008-10-24 23:00:32 följande:
    vilket kaffe jag dricker?Jag dricker inte kaffe längre,får inte dricka kaffe,ska inte dricka kaffe,kaffe är inget för mig,kaffe smakar skiiiit.Eftersmaken e rent flr djävlig, u fy faaaan va vidrigt.Aldrig mer!Inte bra för min hälsa eller hjärta.
    Hah. Jag har också slutat med kaffe. Fyra veckor utan koffein. Det du! men av andra anledningar kanske... Fast så har jag börjat fredagsröka. Måste ju vara beroende av något!
    Chilimon skrev 2008-10-24 23:02:06 följande:
    Ska det träffas FL-folk?
    Jepp. Från en annan tråd plus eventuellt några härifrån. Och så DanBe verkar det som...
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-24 23:09:19 följande:
    Kan ni inte träffas i norrköping så bokar jag vip-bord på palace
    Vi kan ta Norrköping nästa gång. Och när jag kollat upp det i kartboken.
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-24 23:12:57 följande:
    16 mil nedanför stockholm Alla får bo hos mig
    Okej då! I'll be there!
  • KarJac

HEEEJ HEEEJ!
    Idag har jag shoppat. Och shoppat. Och så har jag lagat mat. Och druckit öl.
    Jag antar att alla antecknar!

• KarJac
    DCLXVI skrev 2008-10-25 17:54:49 följande:
    *antecknar* Kan du specifiera lite mer?? Vad shoppade du? Vad var det för öl du drack?
    Jag shoppade en klänning, lite krämer från Shiseido, en ny Lancome-foundation och ett par stay-ups på Change.
    Barnen fick inte ett skit, inte sambon heller.HAH!

Öl: Staropramen.
    Mums.
  • KarJac

Ja just det, klänningen var svart och tajt och djup urringning. Funderar på att ha den när jag och chefen skriver kontrakt så jag kan få han att kolla på annat så jag kan lägga på en 0:a på lönesumman. *smart*

• KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-25 18:16:04 följande:
    Eeeeyyy idag har jag fan varit duktig, jah har jobbat från kl 13 ungefär tills nu Fast nu är jag helt slut i huvudet ska gå och laga mat tror jag för att koppla av lite.Imorgon är det på't igen som gäller. Fina grejor från Ullared Kaoset. Min mamma har köpt två bodies på HM, så det är typ de kläder jag har.OJ, nu kom vovven och gjorde sig påmind, ska gå och busa med honom innan matlagningen
    Måste du jobba igen under helgerna för att du slarvar med jobbet så på vardagar?
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-25 18:21:05 följande:
    *ler*Skulle man ju kunna tro, men nej inte i just detta fallet. Har en ansökan som ska lämnas in på tisdag, senast onsdag och eftersom jag fick material från kunden först igår kväll så blir det helgarbete.I gengäld ska dock tilläggas ska jag vara ledig på onsdag och fredag nästa vecka, så jag kvittar i princip bara tiden.
    Åh, så gött!

Usch, jag hatar verkligen *ler*, jag tror att det betyder *hånler*.

*ler*
  • KarJac
    Millimina skrev 2008-10-25 18:26:00 följande:
    Jag håller såååå med!*s*
    Och det där *s*. Vad betyder det? Förkortning för slampa?
  • KarJac
    Millimina skrev 2008-10-25 18:31:37 följande:
    tror det kan betyda *smiles*men låter som *kissar*glää!
    Ja. Först så *s*-ar man och sedan *ler* man.
    Vet ju inte riktigt varför man skulle hånle efter man kissat, men det finns ju en del grejer som inte är som man tror här i livet...
Svar på tråden dårt asöires setuG