Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Ickan skrev 2008-11-26 08:01:29 följande:
    Nu är det slut på det bekväma livet och jag har det tvivelaktiga nöjet att hålla reda på BM-dag igen (BIM tänker jag då inte hålla på med).(åter apropå jul och rött o så)
    Aha.
    MensIckan.
    Jag räknar ner till BF nu jag. Sen är det väll blodbad i två manader.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-11-26 08:08:52 följande:
    Två månader låter jobbigt, 13 dagar hade jag fast själva blodbadet höll bara på i fyra-fem dagar sen var det bara smått.
    Jag räknar med det värsta. Så blir det inte lika jobbigt.
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-11-26 08:09:49 följande:
    o räkna inte ner till BF, räkna ner till en vecka senare istället.(tomte)
    Mjae, jag räknar mest ner till att få sluta JOBBA!!
    en sak är ju säker, på BF föds den inget barn.
  • MissKaos

44 dagar till BF tydligen (enl FL) Jag som trodde det var sådär 55 dagar kvar Förvånad Jag hinn erju inte med!!

• MissKaos
    Ickan skrev 2008-11-26 15:10:36 följande:
    Jag har haft en vagel i öagt några dagar nu o den gick precis sönder (med min hjälp för jag var så irriterad på den) o jag fick ögat fullt med var... bläää
    Hmm.. Spola rent med NaCl kanske?
  • MissKaos

*äter Struvor och dricker Julmust så det skvätter och smular*

• MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-26 18:42:11 följande:
    Åh, struva var en evighet sedan jag åt. Har du bakat själv? MissKaos skrev 2008-11-26 17:42:21 följande: *jul*
    Nej, jag har köpt på ICA. Det är rätt kul att göra egna struvor ifs, men meckigt.. Och dom flesta går sönder.
    Det är så gott!!

Är sjukt sömnig, tur att katten oxå är det. Vi har sovit på soffan och han ser förebrående ut när jag reser på mig. Kankse skulle ta och ta baort maekupen och göra mig iordning för sängen? Så kanjag ligga där och se Grey´s sedan. MEn varför i hela fridens börjar det så SENT? JAg skulle gärna sommna kl 21. mEnjag kan ju inte missa...
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-26 19:15:38 följande:
    Jaa, det är Greys! UNdrar om de har nåt julspecial? MissKaos skrev 2008-11-26 19:09:33 följande:
    MEn inte redan va? Det får dom ha när jag är mammaledig, så jag orkar se två avsnitt på raken. OCh kan sova på morgonen. Eg har jag sovis imorgon -men jag ska på kurs. "självskadebeteende i unga år" Spännande, men den börjar ju tidigare än jag vill.. 
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-11-26 19:52:02 följande:
    Hade inget på jobbet men hemma har jag använt sånt där ögonsköljvatten från ACO.
    Fungerar ju lika bra. Lät lite obehagligt att ha kletet i ögat bara..
    Garageänkan skrev 2008-11-26 19:51:38 följande:
    Jag har funderat på julmat men det slutade i att jag började kräkas, har haft migrän hela dagen och legat i sängen och mått skit.

Stackars

Åh, julmat... *längtar efter julbord* HATAR att vara gravid just den dagen vi ska ut påJulbord.. Älskar nämligen att svulla i mig lax och skinka mm mm.. NU får manju passa på rätt mkt på julbordet

Men godiset går ju ner.. och köttbullar med rödbetssallad. Och sill. Och revben. Och jansson..

• MissKaos

Stakarna ute i fönstrerna står, niger och säger att snart är det JUL *sjunger*

Svar på tråden dårt asöires setuG