Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Ni som är pojmammor, de flesta av er.Är era pojkar fjolliga?Hade ni brytt er ifall de var det?

• Tant Greta
    Tant Greta skrev 2008-11-10 21:23:05 följande:
    Ni som är pojmammor, de flesta av er.Är era pojkar fjolliga?Hade ni brytt er ifall de var det?
    ...pojkmammor...
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-11-10 21:25:35 följande:
    Jag vet inte om mina pojkar är fjolliga, och nej, jag skulle inte bry mig.Hur vet man att ett par barn är fjolliga? Så jag kan ta reda på om de är det eller inte...
    Länk i 8420,men TS har avreggat sig nu...
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-11-10 21:27:41 följande:
    Jag tror att TS kan ha menat att det är något mer än bara fjolligt, som vi tolkar fjolligt med killen... kanske någon sorts störning? Men det är så ofantligt trist när någon ser på ett barn som är en så nära med sådana utifrån-glasögon. Vill bara gråta över utlämnandet i det hela.
    Tror du?Jag uppfattade det som att fjollighet i sig är en störning.
    Synd att hon drog innan hon förklarade närmare. 
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-11-10 21:32:46 följande:
    Oj, hjälp! Vilken länk Greta. Ärligt, jag hade inte brytt mig det minsta! Jag är otroligt emot att dela in barnen i olika grupper p.g.a. kön.
    Me too.
    3åringen jag brukar passa älskar verkligen "tjejgrejjor".Sist vi skulle köpa en ballong så valde han en  med Barbiemotiv Han använder även ett låtsas-läppglans med jämna mellanrum.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-10 21:56:41 följande:
    Borde måla men känner att jag är osedvanligt fjollig ikvâll och vill helst sippa julmust och rapa.
    Inte såå fjolligt att rapa dock.Men sippa går bra,men byt ut julmust mot champagne.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-11 00:20:32 följande:
    TRÖTT!!vem vill pigga upp mig?
    Gå och lägg dig kärring!
  • Tant Greta
    Pynta skrev 2008-11-11 16:40:30 följande:
    Bussigt! En bekants farbror har blivit funnen död på sin soffa. Gubben var en enstöring och ingen vet riktigt hur länge han legat där. Det pratades om att det var en " pöl" under soffan. Därav frågan.
    Gutes man kan säkert svara:Dr Snyggo
  • Tant Greta
    Pynta skrev 2008-11-11 16:49:26 följande:
    Apropå flicknamn. Jag tycker om namnen Margareta, Margit, Marianne och Marika.
    Å jag gillar Magda,Irma och Lykke
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-11-11 17:05:45 följande:
    ...och Mina!
    Visst fan,glömde  Mina

Varför undrar du om Hongkong?Jag har en vän som är från H-K,ska jag fråga något?
Svar på tråden dårt asöires setuG