Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-12-06 22:20:53 följande:

FY FAN! *kompå* Först jobbar man hela veckan och längtar efter helgen, OCH NU HAR MAN TRÅKIGT Vilket liv Sorgligt. Fast sambon är förkyld förståss.
    Fast jag håller fast i att det är BRA för folk att ha tråkigt. Enjoy the tråkighet... som Depeche brukar sjunga, nej the silence var det visst
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-06 22:43:07 följande:

Men UUUUU HUr f-n kommer man på ideén ens? Folk är fan tokiga.
    Ja det är helt knäppt. Kolla mitt svar.
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-06 22:45:44 följande:

Svarade.. Fast försent kom jag på att det inte var i den här tråden jag svarade.
    Man slutar aldrig förvånas.
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-06 22:49:24 följande:

Nej. Och nu ska Kaoset ligga i sängen och evt sova. Mina bebis håller på och grejjer i magen. Puffar, buffar, och slåss nere i höjd med behåringen. Och skruvar ner sig i bäckenet. KÄnns som om man skulle vilja sittamed benen isär hela tiden. Eller nå´t. Älskade skitunge...
    När har du bf?
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-06 22:50:37 följande:

9/1
    det kan ju vara på g
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-06 23:01:20 följande:

NEJ!! Inte än. Nä, det tror jag inte (fast tankenhar slagit mig). Däremot tro jag inte jag kommer gå tiden ut. Min gissnig är om 1,5 vecka. Hoppas jaghar fel! Vill gärna vänta till erfter nyår..
    gick 9 dgr över jag det kändes längre än hela grav tillsammans
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-06 23:02:29 följande:

Vi är sa romantiska och älskvärda i var familj. sa just till proppen (fast inte pa allvar) att: "du ska vara jâkligt tacksam att jag gifte mig med dig. Annars hade du varit fet, ful och singel nu. Nu är du bara fet och ful."
    Haha som idag när de frågade om jag skulle ha någon jultomte i år. Då sa jag bej, jag har redan en bock...
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-06 23:07:15 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-06 23:06:12 följande:
    Du är grå. Är du här i smyg?
Svar på tråden dårt asöires setuG