Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-11-26 20:09:31 följande:
    Jag skulle åka på ett vegetariskt julbord men det var helt fullbokat. Tror inte det finns så många vegetarianer här på ön faktiskt :- [ jag måste ju ändå betala fullt pris fast jag bara kan äta några kokta grönsaker på vanliga julbord... (ok, i ilandspeoblem men jag var ju så sugen och glad att detta ordnades)
    MInns problemet... Fast jag åt ju fisk som veggis så då fanns det ju lite mer att välja på.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-11-26 20:49:44 följande:
    Kletet blinkades bort ganska snabbt ändå. Skinkan går ju att äta, o det mesta eg utom det gravade o kallrökta typ. *har fått förkylda A att sova precis, hoppas det håller i sig några timmar*
    Mäh, vill inte äta skinka som jag inte kan kontrollera utg datum på -åker den sedna ut och in i kylen(som ju maten ofta gör på julborden...) så känns det inte safe. Listeria är inte charmigt.. Å andra sidan skulle man få listeri efter v 35 så är det kanske inte lika farligt..
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-11-26 20:55:21 följande:
    Du får köpa egen i charken o ha med dig i kylväska.
    *Asg*
    HAr faktiskt inte ätit skinka på hela graviditeten. Orkar inte mecka med att kolla datumen.. Efter att ha varit veggis i MÅNGA år kändes inte det som ett problem.. Däremot ska det bli grymt gott med en hel brieost och ett glas gott rödvin efter att grabbenhar kommit ut!! 
    Är mkt förtjust i fläskkorv somju brukar finnas på julbord oxå.. Mumma..

Nä! GREYS! CU  
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-28 15:09:10 följande:
    Varför, varför, varför är gasse sa jâvla jobbig?
    För att han är ett ovanligt krävande barn.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-28 15:42:57 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 15:34:52 följande: Fast fragan är hur bra han skulle leka med ett annat barn. Han är ju inte ens tre. I poolen star de mest brevid varandra och leker samtidigt men absolut inte med varandra och da är de barnen ânda ett halvar âldre än gasse.
    Finns det inte ngt typ "öppna förskolan" där ni bor? Det brukar ju även mindre barn gilla. Och bli trötta av.
  • MissKaos

*ber om ryggmassage*
    Nu har jag lagt upp bebisens gardiner och satt upp dom. Strukit och satt upp julgardinerna. Borde lägg aupp dom oxå men nu orkar Kaoset inte med mer i dag.. Varit och julshoppat borde mao göra paket oxå... Hur skönt är inte det att han ästan alla julklappar klara? Ska köpa födelsedagspresenter oxå. Mamma, Pappa och MOrfar fyller år precis innan jul... Mor och Far tänkte vi ge Champange och god choklad... Morfar får choklad och blommor. Det duger va?  

• MissKaos
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-28 17:44:58 följande:
    *masserar*Värst vad effektiva alla är. Bara jag som inte har gjort ett skit i dag.
    *njuter*

Jag tog ju semester för att julhandla.. Bäst att få ngt gjort då med! Är väll lite rädd att jag inte ska orka om jag inte gör det nu.  
  • MissKaos
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-28 17:50:36 följande:
    Jag har ju en hund som är preggo, så från ungefär 10.dec så måste jag stanna hemma ifall det kommer valpar. JAg har då köpt en julklapp. *Norskan har inte alls travelt*
    Åh, vad mysigt! Det är kul med valpar, fast jobbigt. Vår tik blev ju sjuk så vi fick ta hand om dom... Jösses, TRE bebisar!

JAg är hungrig.
  • MissKaos
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-28 18:03:03 följande:
    *Bjuder på hempizza med vitlök, chorizo, mozarella, tacoköttfars och röd lök*
    *äter taxamt*
    GubbStrutsen har fastnat på Bromma Dom försöker visst boka om dom nu, men han komme rint emed detta planet. KAn han inte säga att PreggoFanten har värkar? (vilket ifs är sant, men bara förvärkar.. Hur FN man nu kan få det av att var akissenödig)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-28 18:03:51 följande:
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-28 18:03:03 följande: Jag vill ocksa ha!Kaos- GARDINERNA!!!!
    Öh, ja? *ser mig omkring* Det brinner inte i dom..
Svar på tråden dårt asöires setuG